ApSUVai

Bilgi Girilmemiş
2001 yılında,yeni Laguna üretilmeye başlandı.2002'de Türkiye'ye geldi.Bu Laguna modeli Nissan Primera ile aynı platformu kullanmaktaydı.Motorları ve ekipmanları çok iyiydi.Araç EuroNCAP testlerinden 5 yıldız aldı.Bugün bile güvenilir araçlardan bir tanesidir.Hızlanması da iyidir


Renault Laguna IIb Laguna II b [değiştir]

The Laguna II's card system, and the replacement for a key-ignition.2004 yılında Laguna II makyajlandı.2005 yılında Türkiye'ye de ithal edilmeye başladı.Kabiliyeti çok iyi olan Laguna'ya yeni motor seçenekleri eklendi.Artık Laguna özel bir kart girişyle ve anahtarsız çalışıyor.Laguna'da ESP'de standart.Daha sonrasında ekipmanları da arttırıldı.Laguna IIb'nin fiyatı 44.500 YTL'den 97.500 YTL'ye kadar değişmektedir.

Motorlar [değiştir]
1.6 L (1598 cc) 16-valve I4; 110 bhp (79 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 11.5 s 2001-2005
1.6 L (1598 cc) 16-valve I4; 115 bhp (82 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 11.5 s 2005-2007
1.8 L (1783 cc) 16-valve I4; 123 bhp (89 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 10.8 s 2003-2005
2.0 L (1998 cc) 16-valve I4; 135 bhp (99 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 9.9 s 2002-2007
2.0 L (1998 cc) 16-valve I4; 135 bhp (99 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 9.8 s 2001-2007
2.0 L (1998 cc) 16-valve IDE I4; 140 bhp (103 kW); top speed: 210&nbspkm/h; 0-100 km/h; 9.8 s 2001-2006
2.0 L (1998 cc) 16-valve T I4; 163 bhp (120 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 8.5 s 2002-2008
2.0 L (1998 cc) 16-valve T I4; 170 bhp (125 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 8.4 s 2005-2007
2.0 L (1998 cc) 16-valve T I4; 205 bhp (150 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 7.2 s 2005-2007
3.0 L (2946 cc) 24-valve V6; 210 bhp (152 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 8.1 s 2001-2005
3.0 L (2946 cc) 24-valve V6; 210 bhp (152 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 8.0 s 2005-2007
1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 92 bhp (68 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 14.2 s 2004-2005
1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 92 bhp (68 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 13.6 s 2005-2006
1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 101 bhp (74 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 13.0 s 2001-2005
1.9 L (1870 cc) 16-valve dCi I4; 110 bhp (81 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 12.3 s 2005-2005
1.9 L (1870 cc) 16-valve dCi I4; 110 bhp (81 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 12.1 s 2005-2007
1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 120 bhp (88 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 10.7 s 2001-2005
1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 120 bhp (88 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 10.7 s 2005-2007
1.9 L (1870 cc) 16-valve dCi I4; 130 bhp (96 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 10.2 s 2005-2007
2.0 L (1995 cc) 16-valve dCi I4; 150 bhp (110 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 8.9 s 2005-2007
2.0 L (1995 cc) 16-valve dCi I4; 175 bhp (127 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 8.4 s 2005-2007
2.2 L (2188 cc) 16-valve dCi I4; 150 bhp (110 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 9.8 s 2002-2005



LAGUNA II SAHİPLERİ BURDA TOPLANIYOR
 
laguna 2 sahibi hiç yokmu? GÜNCEL..
 
selam ben warım daha çiçeği burnunda derler ya 3 gun oldu alalı ama çok güzel nir arac 2003 privilege 2000cc çok memnunum
 
selam ben warım daha çiçeği burnunda derler ya 3 gun oldu alalı ama çok güzel nir arac 2003 privilege 2000cc çok memnunum

Seni tanımak isteriz Muhammet...:eyv

ÜYE TANITIMLARI
 
1.6 L (1598 cc) 16-valve I4; 110 bhp (79 kW); top speed: Şablon:Auto km/h; 0-100 km/h; 11.5 s 2001-2005
bizimkı bundan
ama yenilenmış halı ile de 0/100 aynıymış bunu ögrenmış oldum :)
 
sağolun tesekkür ederim güzel bir form olmuş elinize sağlık
 
merhaba yeni üye olarak ben varım laguna 2.0 t 2007 model
inanılmaz rahatım ve seviyorum
 
merhaba bizdede 2008 laguna IIb 1.9 Dcİ 120 var memnunuz :)
 
2006 model Laguna II aracımım ön göğüs kısmı güneşten kaynaklandığını düşündüğüm bir sebepten dolayı yukarı doğru kalktı. Kaykay pistine dönen ön göğüs kısmının kalkması bana aracı ciddi ciddi satmayı düşündürüyor.Forumlarda da takip ettiğim üzre bununla ilgili müşteri hatası diye herhangi bir telafi yoluna gidilmemekte.Ankarada yaşıyorum ve Neziroğlu otomotiv 800 TL ye göğüsü komple değiştirebileceklerini Akbak Renault da yine benzer rakama problemi çözebileceklerini söylediler.Renaultun hiçbir modelinde olmayan ve yaşandığına şahit olmadığım bir plastik donanım sorununun üst grup araçları içinde olan (D segmenti) Laguna serisinde olması son derece can sıkıcı bir durum.Allahın güneşinin vermiş olduğu sıcaklıktan Lagunayı satın alan bir müşterinin nasıl sorumlu tutulabileceği de ayrı bir handikap.Nasıl oluyor da müşteri hatası yada kullanım hatası oluyor.Bu sorunu yaşayan başka insanlar da varsa sesimizi duyurmak adına toplu bir şikayt formu oluşturup Renault Maise teslim edelim
 
Geri
Üst