Karşılaştırmada ki Doblo Cargo modeli Kangoo ise multix.
Doblo Combi 1.3 ecojet 1380kg aynı aracın 1.6 ecojet motorlusu 1420kg.Birde kangoo arka bağımsız değilken dobloda arka akslar bağımsız bu sayade doblonun arka kısmı daha hafif olabilir.
Motora gelince 1.3 ecojet için 118gr kangoo 135gr zaten doblonun az yakacağının göstergesi ama günlük kullanımda 90 lık DCI 1.3 ecojetten az yakabilir tabii kullanmak gerek çünkü normal 1.3mjet kangoo dan fazla yakıyor hafif olmasına rağmen.
Kangoonun 112gr lık 1.5dci yı var ama bize getirmiyorlar.
Doblonun kangooya göre bence tek avantajı sessizliği. Rüzgar sesi yok gibi oldukça sessiz.İç mekan gürültüsüde bağımsız süspansüyonlardan dolayı daha iyi.
Birde Doblonun sürgülü kapıları daha iyi.KAngoonun sürgülü kapıları hem sesli çalışıyor hem daha ağır.Doblonun sürgülü kapılarını açıp kapatmak çok daha kolay hafif fazla güç gerektirmiyor.
Daha öncede yazmıştım ,bu sınıfın avrupa lideri kangoo yerini caddy e kaptırdı ,doblo da çok ciddi rakip.Yeni nesil (2017) kangoo kilo kaybedip yeni tasarım anlayışı sayesinde liderliği geri alabilir.2015 kangoo da bile gündüz farı yok ..