• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bizde yaptık kendimizce ;)

maşallah kazasız belasız kullan araç zımba gibi olmuş. Kaput sanırım piano black kaplama yapılmış. Sıkıntı çıkarttı mı hiç trafikçiler? Bildiğim kadarıyla ruhsata işlemek gerekiyor?
 
​olmuş bence tek karşı olduğum şey arabanın yere düşürülmesi bu işlem yapıldıktan sonra sanayiden kendini geri alamıyosun
 
Geri
Üst