- Katılım
- 14 Mar 2016
- Mesajlar
- 49
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 33
öncelikle herkese mutlu haftasonları dilerim.
CLİO 4 JOY 1.2 EDC ARACA SAHİBİM (2015)
bilindiği üzere aracımda çeşitli arızaların aynı anda meydana geldiği konusunda çeşitli konular açmıştım. Mais müşteri hizmetlerinin ve yetkili servislerin konular ile ilgisizliği konusunda sitemkarlığım vs.
Son çare Fransa Renault A attığım mail sonrası Renault Türkiye Genel merkezinden Gökçe hanım ( İstanbul Bölge sorumlusu) telefon aracılığı ile bana ulaştı ve konu hakkında sorunları kendisine belirttim.
5 gün önce en yakın yetkili servis telefon aracılığı ile bana dönüş yaparak, genel merkezden kendilerini aradıklarını, en yakın zamanda servise gelmem durumumda tü şikayetlerimi değerlendirmeye alacaklarını belirttiler
Keza cuma günü aracımı servise bırakarak
1-) Aracım yağ eksiltiyor kontrol edilmesi
2-)Yokuş yukarı giderken ayağımı gaz pedalından çekip tekrar gaza yüklendiğim de sürtme sesi geliyor kontrol edilmesi
3-)Benzin deposu ibresi yanlış gösteriyor, full doluyken 200 km civarı gittiğimde hiç oynamaya olmuyor, akabinde hızlı düşüyor kontrol edilmesi
4-)Aşırı derecede rüzgar sesi alıyor Kontrol edilmesi
5-)Motor sesi aşırı dışarıya veriyor kontrol edilmesi
6-)Torpido, göstergeler, hava çıkış ızgaraları cızırtı yapıyor kontrol edilmesi
(mümkünatı var ise motor kaputu altına ses kesen keçe eklenmesi)
Şikayetlerini imzalı kağıdım ile kendilerine teslim ettim.
Aracım için bir usta başını görevlendirdiklerini, yaklaşık 3-4 günlük bir işlemi olduğunu bu sürede mağdur edilmemem için ikame araç tahsis edeceklerini söylediler keza 2015 dizel sembol araç tahsis ettiler.
Şikayetlerim tüm clio 4 kullanıcılarının ortak sorunlarıdır. Genel merkezden direk talimat geldiği için önemsedikleri düşüncesindeyim. Gelişmelerden haberdar edeceğim.
İyi günler herkese
CLİO 4 JOY 1.2 EDC ARACA SAHİBİM (2015)
bilindiği üzere aracımda çeşitli arızaların aynı anda meydana geldiği konusunda çeşitli konular açmıştım. Mais müşteri hizmetlerinin ve yetkili servislerin konular ile ilgisizliği konusunda sitemkarlığım vs.
Son çare Fransa Renault A attığım mail sonrası Renault Türkiye Genel merkezinden Gökçe hanım ( İstanbul Bölge sorumlusu) telefon aracılığı ile bana ulaştı ve konu hakkında sorunları kendisine belirttim.
5 gün önce en yakın yetkili servis telefon aracılığı ile bana dönüş yaparak, genel merkezden kendilerini aradıklarını, en yakın zamanda servise gelmem durumumda tü şikayetlerimi değerlendirmeye alacaklarını belirttiler
Keza cuma günü aracımı servise bırakarak
1-) Aracım yağ eksiltiyor kontrol edilmesi
2-)Yokuş yukarı giderken ayağımı gaz pedalından çekip tekrar gaza yüklendiğim de sürtme sesi geliyor kontrol edilmesi
3-)Benzin deposu ibresi yanlış gösteriyor, full doluyken 200 km civarı gittiğimde hiç oynamaya olmuyor, akabinde hızlı düşüyor kontrol edilmesi
4-)Aşırı derecede rüzgar sesi alıyor Kontrol edilmesi
5-)Motor sesi aşırı dışarıya veriyor kontrol edilmesi
6-)Torpido, göstergeler, hava çıkış ızgaraları cızırtı yapıyor kontrol edilmesi
(mümkünatı var ise motor kaputu altına ses kesen keçe eklenmesi)
Şikayetlerini imzalı kağıdım ile kendilerine teslim ettim.
Aracım için bir usta başını görevlendirdiklerini, yaklaşık 3-4 günlük bir işlemi olduğunu bu sürede mağdur edilmemem için ikame araç tahsis edeceklerini söylediler keza 2015 dizel sembol araç tahsis ettiler.
Şikayetlerim tüm clio 4 kullanıcılarının ortak sorunlarıdır. Genel merkezden direk talimat geldiği için önemsedikleri düşüncesindeyim. Gelişmelerden haberdar edeceğim.
İyi günler herkese