Clio II Tekleme Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan deXter
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

deXter

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
52
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Iyi akşamlar arkadaşlar.

1.2 16V clio aracımda tekleme yaşıyorum, nasıl şöyle anlatiyim.
Genellikle vites aralığında oluyor, 1'den 2 'ye 2'den 3'e geçişlerde devir saatiyle birlikte kendiliğinden gaz artıyor, dolayısıyla devir göstergeside kafasına göre yükselip geri iniyor. Aynı zamanda bazen hız göstergesi takılı kalıyor, aralıklı olarak 0'a iniyor, geri kendiliğinden düzeliyor. Tüp yok aracımda. Ne olabilir, servise veya herhangi bir ustaya götürmeden forumda paylaşıyım istedim. Belki aynı sorunu yaşayanlar olmuştur diye.

Bilgisi veya fikri olan varsa, yardımcı olabilirse sevinirim..
 
Kimse'nin bir bilgisi yok sanırım arkadaşlar.
 
Aklıma rölanti valfi geliyor ama sen 2 den 3 geçerkende yapıyor yazmışsın,teknik destek sorumlusu arkadaşlar konuyu görür mutlaka...
 
göstergenin 0 a düşüp tekrar normal çalışması bi parça var onun arızasından dolayı, heralde kronık gıbı bırsey clıo 2 lerde goruluyor, 100 lira falan olabilir tamiri. Tekleme sorunu benim 1.2 de de ufakta olsa vardı bakım yaptım bujıler değişti ve depoya wurth katkı attım kesti şuan maşallahı var arabamın
 
Son düzenleme:
Benzer sorun bende de var fakat benim aracım 1.5 dci ve hala sorunu çözemedik o yüzden yorum yapamayacam.
Sadece şunu söyleyeyim ustalar bir çok şeyden şüpheleneceklerdir. kesin emin olmadan pahalı parçalar değiştirmemeye dikkat edin.
geçmiş olsun
 
Çok teşekkür ediyorum, "Teknik Destek" arkadaşlar yardımlarını bekliyorum..
 
kelebek boğazını bir temizlettirin isterseniz
 
Bahsettiğiniz şeylerin tekleme ile uzaktan yakından alakası yok .

Vites değişimlerinde kendi kendine gaz vermesi elektronik gaz pedalından dolayı olabilir . Vites değişirken tamamen gazdan ayağınızı çekin 1-2 saniye sonra debriyaja basın .
Hız göstergesi nasıl sıfıra düşüyor anlamadım .. Göstergeyi sökün bağlantıları temizletin .
Rölanti sensörünü de temizletin boğazla beraber .
 
Hepsi birbiriyle bağlantılı diyorlar hocam. Bende anlamadım, ne olacak ne yapılacak..
 
Arkadaşlar'ım, yöneticiler'im Tekleme sorun'u genelde oluyormus 1.2 16V'lerde ve her "20.000"'de değişmeliymiş. Değişen parçalar ve kablolar;

1- Bobin
2- Bujiler
3- Tüm kablolar

Masrafımız -> 250TL'dir işçilik ile beraber.

Şükür sorun, hallolmuştur.

Ilginize teşekkürler..
 
Geri
Üst