En üst düzeyde şikayet edilecek yer

garage

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2012
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaslar.

Şikayetlerimizi satın aldıgımız bayı ve bursa maıs tende hıc kımse dıkkate almıyorsa.

Kime ulaşmamız gerekir.

Teşekkürler.
 
ama Fransızca yazarsan daha sağlam olur :)
 
Fransızca zor da ingilizce yazdım.
Umarım oradan bir cevap gelir.
 
Ben maise mail atmıştım araçlarımız ne zaman gelecek diye. Bursa maiste benim aracı takip eden satış danışmanı arkadaşım beni aradı. Ona maisten geri dönüş yapmışlar ve o da beni aradı "neden mail attın beni ara, müşteriyle ilgilenilmiyor diye bize negatif puan oluyor" demişti. Ben de pozitif puan olsun diye satış danışmanım benimle çok ilgili zaten diye 2. mail atıp durumu kurtarmaya çalışmıştım :)
 
Merhaba arkadaslar.

Şikayetlerimizi satın aldıgımız bayı ve bursa maıs tende hıc kımse dıkkate almıyorsa.

Kime ulaşmamız gerekir.

Teşekkürler.
merhaba, ben renaultun sayfasındaki genel merkez mail adresine mail attım, müşteri hizmetlerini aradım ve şikayet var webe yazdım, 8 gün uğraştım ama istediğimi aldım zorda olsa. bursa mais in yapamayız dediği şey aslında yapılabiliyormuş onu gördüm
 
Maıl attım bursa maıs e,fransa ya maıl attım,aradım şikayet ettim.

Sonuç kocaman bir sıfır.

Renault prensip gereği satış odaklı anladığım kadarıyla.Sonrası onları pek ilgilendirmiyor.
 

Benzer Konular

Geri
Üst