- Katılım
- 15 Ara 2010
- Mesajlar
- 301
- Tepkime puanı
- 72
- Puanları
- 0
Tavan barının motajının nasıl yapıldığını detaylı bir şekilde gösteren döküman ekte arkadaşlar. Tıklayıp indirin.
TAVAN BARI MONTAJ TALİMATLARI
Güvenlik Ve Bilgilendirme !
- Bu çubuklar aracın belirli bir yerine takılmak üzere tasarlanmıştır.
- Bu kılavuzda belirtilenden farklı bir konumda araca takılması garanti değildir.
- Aracınızı birkaç kilometre sürdükten sonra vidaları mutlaka yeniden sıkıştırmalı, istif kayışları gözden geçirilmelidir.
- Taşınması düşünülen yüke uygun aksesuarların kullanılması (motosiklet taşıyıcı, kayak taşıyıcı, vb…) tavsiye edilir.
- Esnek bağlarla (gerilen kuşaklar vb…) bagajların istiflenmesi uygun değildir, kayışlar kullanılmalıdır.
- Metal sabitleme ayakları, aracınızın boyasına zarar vermeyecek özel bir işlemden geçirilmiştir ; bu işlem derin araştırmaların sonucudur.
- Sabitleme ayakları ile karoseri arasına hiçbir ek malzeme (kauçuk, plastik vb…) koymayınız, çubukların tutunması sağlıklı olmaz.
- Çubuklar takıldıktan sonra aracın yeni hareket özelliklerini (yatay gelen rüzgar, viraja giriş, frenleme) hesaba katın.
- Yelkenli tekne ve uzun yükler : hızınızı düşürün, saatte 90 kilometre tavsiye edilir.
- Kullanmadığınız zaman çubukları çıkartın.
Bu kullanım kılavuzuna uyulmaması halinde, imalatçının her türlü sorumluluğu son bulur.
TAVAN BARI MONTAJ TALİMATLARI
Güvenlik Ve Bilgilendirme !
- Bu çubuklar aracın belirli bir yerine takılmak üzere tasarlanmıştır.
- Bu kılavuzda belirtilenden farklı bir konumda araca takılması garanti değildir.
- Aracınızı birkaç kilometre sürdükten sonra vidaları mutlaka yeniden sıkıştırmalı, istif kayışları gözden geçirilmelidir.
- Taşınması düşünülen yüke uygun aksesuarların kullanılması (motosiklet taşıyıcı, kayak taşıyıcı, vb…) tavsiye edilir.
- Esnek bağlarla (gerilen kuşaklar vb…) bagajların istiflenmesi uygun değildir, kayışlar kullanılmalıdır.
- Metal sabitleme ayakları, aracınızın boyasına zarar vermeyecek özel bir işlemden geçirilmiştir ; bu işlem derin araştırmaların sonucudur.
- Sabitleme ayakları ile karoseri arasına hiçbir ek malzeme (kauçuk, plastik vb…) koymayınız, çubukların tutunması sağlıklı olmaz.
- Çubuklar takıldıktan sonra aracın yeni hareket özelliklerini (yatay gelen rüzgar, viraja giriş, frenleme) hesaba katın.
- Yelkenli tekne ve uzun yükler : hızınızı düşürün, saatte 90 kilometre tavsiye edilir.
- Kullanmadığınız zaman çubukları çıkartın.
Bu kullanım kılavuzuna uyulmaması halinde, imalatçının her türlü sorumluluğu son bulur.