- Katılım
- 7 Şub 2011
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
Hasar Anında Yapılması Gerekenler ( Kasko Sigortası ):
1- Öncelikle maddi hasarlı kaza tespit tutanağı doldurulur.
2- Anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için aracınızı kendinize en yakın anlaşmalı servise çektiriniz veya götürünüz.
3-Sigorta şirketini arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz.Müşteri temsilcimiz sizden
• Poliçe numaranızı
• Sigortalı adı ve soyadını
• Hasar tarihini
• Hasarın oluş şeklini
• Tahmini hasar miktarını
• Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi
• Tutanak türünü bildirmenizi isteyecektir.
4- Hasarın şirketinize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
5- Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
6-Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları anlaşmalı servise bırakınız veya ekspere teslim ediniz.
7-Aracınızın onarımının 48 saati geçmesi durumunda ve eğer aracınız tarafımızca verilen çekici hizmeti sonrasında onarım servisine getirilmişse ücretsiz ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz.( Eğer poliçenizde varsa )
8- Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi sigorta şirketini arayarak takip edebilirsiniz.
9-Eksper raporunu kapattıktan sonra aracınızı anlaşmalı servisimizden hiçbir ücret ödemeden teslim alabilirsiniz. Eğer aracınız anlaşmalı servisimizde değilse ödeme sigortalının hesap numarasına yapılır.
1- Öncelikle maddi hasarlı kaza tespit tutanağı doldurulur.
2- Anlaşmalı servis avantajlarından yararlanmak için aracınızı kendinize en yakın anlaşmalı servise çektiriniz veya götürünüz.
3-Sigorta şirketini arayarak hasar bildirimi yapabilirsiniz.Müşteri temsilcimiz sizden
• Poliçe numaranızı
• Sigortalı adı ve soyadını
• Hasar tarihini
• Hasarın oluş şeklini
• Tahmini hasar miktarını
• Ekspertiz yapılacak rizikonun açık adresini ve irtibat telefon bilgilerinizi
• Tutanak türünü bildirmenizi isteyecektir.
4- Hasarın şirketinize ihbar edilmesini takiben müşteri temsilciniz tarafından size verilecek olan dosya numarasının not edilmesi, dosya ile ilgili bilgilere en kısa sürede ulaşılması konusunda kolaylık sağlayacaktır. Tüm bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.
5- Hasar tespiti için eksper görevlendirilmiş ise, eksperinizin adı soyadı ve telefon numaraları cep telefonunuza SMS yolu ile bildirilecektir.
6-Hasarınıza bağlı olarak gerekli tüm evrakları anlaşmalı servise bırakınız veya ekspere teslim ediniz.
7-Aracınızın onarımının 48 saati geçmesi durumunda ve eğer aracınız tarafımızca verilen çekici hizmeti sonrasında onarım servisine getirilmişse ücretsiz ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz.( Eğer poliçenizde varsa )
8- Hasar dosyanız sonuçlanana kadar size verilmiş olan hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi sigorta şirketini arayarak takip edebilirsiniz.
9-Eksper raporunu kapattıktan sonra aracınızı anlaşmalı servisimizden hiçbir ücret ödemeden teslim alabilirsiniz. Eğer aracınız anlaşmalı servisimizde değilse ödeme sigortalının hesap numarasına yapılır.