• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet
bende uğraşıyorum ama picassa kullanmamıştım pcmde setupı var kurimde senin anlatımına göre yapayım abi eline sağlık
 
abi ben denedm güzel oluyo fakat yükleyemiorm yaa :D
 
fotoyu image shack us dan yükLeyemiorm abi hata veriyo 800 e 600 yapıyorum gene olmyuo fotoyu yaparkende orjinal boyutunda yapıyorum ama olmuyo yüklenmio :(
 
Geri
Üst