- Katılım
- 6 Nis 2012
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Herkese merhaba,
Makina mühendisiyim. 38 yaşındayım.
İlk sahibi olduğum 1995 model Spring sahibiyim. Üniversitede okurken Hürriyet gazetesinden çıkmıştı. 1988 Ford Taunus 2.0 GLS (otomatik, klimalı) otomobilim vardı, onu satıp Spring ile devam ettim. Bütün üniversite hayatım o arabada geçti.
1999'da arkadaşıma satmıştım, alan arkadaşım üzerine almadan başkasına vermişti ve arabanın izini kaybetmiştim.
Sonra yıllar yıllar sonra trafiğin otoparkına çekilmiş, yazı geldi, sahibine ulaşamadım, masraflarını ödeyerek çıkarmak zorunda kaldım.
Terketsem, arabayı 1.000 TL civarına satıp, kalan borçlarını benden tahsil edeceklermiş.
Trafik ceza borçları, muayene borçları, otopark parası, sigorta borçları derken 5.000 TL kadar masraf çıkardı. Satsan o kadar para etmeyecek haldeydi.
1 yıldan fazla otoparkta yatmış bir araba, lastikler bitik, akü ölü, ruhsat yok, boya berbat, çürümeler başlamış.
Ben de sahibine bir türlü ulaşamayınca toplayıp tutmaya karar verdim.
Bu kadar yıldan sonra bana gelmesinin bir hikmeti vardır dedim.
Arabayı şirkette yanımda çalışan biri ile 4 günde tamamen motor+saç haline getirdik ve boyacıya gönderdim..
Boyadan sonra komple taban, kapı içleri, ön konsol altı vs. BTM Bitüself ile ses yalıtımı yaptık.
Toplarken de bulabildiğim herşeyini değiştirdim.
Komple ön konsol, tavan, taban döşemeleri, emniyet kemerleri, sinyal ve silecek kolları, sigorta paneli, elektrik tesisatı, kapı fitilleri, stoplar, aynalar vs.vs.
Kendine geldi.
Geçen ay da komple motorunu bulabildiğim kadar orjinal parçalarla yaptırdım, ön düzendeki değiştirilebilecek herşeyini değiştirttim.
Yedek araba olarak şirkette duruyor.
Satmaya kıyamadığım için düzenli bakımını yapıp arada kullanıyorum. Zaten parçaları da ucuz olduğu için pek masraf çıkarmıyor.
Proje arabası olarak üzerinde herşeyi deniyorum, oynuyorum, orjinal bir parça bulduğumda alıyorum, değiştiriyorum.
Çoğunu da kendim yapmaya çalışıyorum.
Yaptığım iş mantıklı mı, tabii ki değil.
Ama bu arabanın hatıraları olduğu için bu masraflara aldırmıyorum. Benimle yaşlanacak sanırım.
Etrafımdaki herkes "sat, kurtul. Ne uğraşıyorsun bununla" dese de satmayacağım zaten, kenarda dursun.
Günlük kullandığım araçlar 2005 Volvo S80 T6 ve 1999 Honda Accord 3.0 V6.
Ayrıca şirkete pazarlama için aldığım 2005 Opel Combo 1,3 CDTi'yı da bazen kullanıyorum.
Selamlar
Makina mühendisiyim. 38 yaşındayım.
İlk sahibi olduğum 1995 model Spring sahibiyim. Üniversitede okurken Hürriyet gazetesinden çıkmıştı. 1988 Ford Taunus 2.0 GLS (otomatik, klimalı) otomobilim vardı, onu satıp Spring ile devam ettim. Bütün üniversite hayatım o arabada geçti.
1999'da arkadaşıma satmıştım, alan arkadaşım üzerine almadan başkasına vermişti ve arabanın izini kaybetmiştim.
Sonra yıllar yıllar sonra trafiğin otoparkına çekilmiş, yazı geldi, sahibine ulaşamadım, masraflarını ödeyerek çıkarmak zorunda kaldım.
Terketsem, arabayı 1.000 TL civarına satıp, kalan borçlarını benden tahsil edeceklermiş.
Trafik ceza borçları, muayene borçları, otopark parası, sigorta borçları derken 5.000 TL kadar masraf çıkardı. Satsan o kadar para etmeyecek haldeydi.
1 yıldan fazla otoparkta yatmış bir araba, lastikler bitik, akü ölü, ruhsat yok, boya berbat, çürümeler başlamış.
Ben de sahibine bir türlü ulaşamayınca toplayıp tutmaya karar verdim.
Bu kadar yıldan sonra bana gelmesinin bir hikmeti vardır dedim.

Arabayı şirkette yanımda çalışan biri ile 4 günde tamamen motor+saç haline getirdik ve boyacıya gönderdim..
Boyadan sonra komple taban, kapı içleri, ön konsol altı vs. BTM Bitüself ile ses yalıtımı yaptık.
Toplarken de bulabildiğim herşeyini değiştirdim.
Komple ön konsol, tavan, taban döşemeleri, emniyet kemerleri, sinyal ve silecek kolları, sigorta paneli, elektrik tesisatı, kapı fitilleri, stoplar, aynalar vs.vs.
Kendine geldi.
Geçen ay da komple motorunu bulabildiğim kadar orjinal parçalarla yaptırdım, ön düzendeki değiştirilebilecek herşeyini değiştirttim.
Yedek araba olarak şirkette duruyor.
Satmaya kıyamadığım için düzenli bakımını yapıp arada kullanıyorum. Zaten parçaları da ucuz olduğu için pek masraf çıkarmıyor.
Proje arabası olarak üzerinde herşeyi deniyorum, oynuyorum, orjinal bir parça bulduğumda alıyorum, değiştiriyorum.
Çoğunu da kendim yapmaya çalışıyorum.
Yaptığım iş mantıklı mı, tabii ki değil.
Ama bu arabanın hatıraları olduğu için bu masraflara aldırmıyorum. Benimle yaşlanacak sanırım.
Etrafımdaki herkes "sat, kurtul. Ne uğraşıyorsun bununla" dese de satmayacağım zaten, kenarda dursun.
Günlük kullandığım araçlar 2005 Volvo S80 T6 ve 1999 Honda Accord 3.0 V6.
Ayrıca şirkete pazarlama için aldığım 2005 Opel Combo 1,3 CDTi'yı da bazen kullanıyorum.
Selamlar