• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Herkese yeniden merhaba

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 271
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Allah razı olsun. Bana arabayı aldığım ilk zamanlarda çok dediler km yi düşür araba At gibi kimse anlamaz diye çok söylediler hatta arabanın bakımını yapan servistekiler bile söyledi düşür diye. Şimdi önemli olan kimsenin anlamaması değil onu ben biliyorum Allah biliyorya kimsenin anlamaması önemli değil yani.

Araba bu olmayana var olanada yok demem. İnan zaten çok özel bir durum var ondan dolayı satıyorum aslında hala içim el vermiyor

herşeyin hayırlısı olsun..
daha güzelini alırsın inşalllah ilerde
 
İnşallah. Sağolun teşekkür ederim.
 
Hoş geldin Nedret kardeşim, imkan olsa da aracını satmasan, hayırlısı olsun...
 
Geri
Üst