• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

İvmelenirken titreme sorunu

muarigumus

Kayıtlı Üye
51-Niğde
Katılım
23 Kas 2016
Mesajlar
72
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
37
Merhaba dostlar;

Sorun şu, 2006 Ford Connect olan diğer aracım kalkışta ivmelenirken 2. vitese geçince titreme yapıyor, hatta inat edip gaza yüklenirsem sanki motor inecekmiş gibi geliyor.
Tekleme filan değil bildiğiniz zangır zangır titriyor:soru

Nedendir acaba bir bilen var mı ?:soru
 
Geri
Üst