purmol
Bilgi Girilmemiş
Sonunda girebildim . Pazar ben gelemem sınav var . C.tesi olursa iyi olur . Sipil ,gölet yada çiçekliköy de falan şöyle mangal yakabileceğimiz rahat geniş takıla bileceğimiz bir yerde yaparsak güzel olur
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.