• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Klima sisteminden az hava gelmesi

ycrour

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Merhaba 2012 Latitude aracım var. Sıcak ve soğuk farketmeksizin difüzörlerden ve diğer hava çıkış yerlerinden hava az geliyor. Kademe ayarına göre fan motoru hızlanıp yavaşlıyor , motorda sorun olduğunu düşünmüyorum, sizce sorun nerede olabilir? Özel servise götürmüştüm 2 ay önce evaparatörde sorun var o yüzden üflemiyor
demişti ve 7000 lira fiyat vermişti bende yaptırmadım sorun evaparatörde olsa bile böyle yüksek rakam mı tutuyor değişimi,tamiri mümkün değil midir?
 
Geri
Üst