Lorinser E-Class !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ROADFOX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ROADFOX

Kerem SAYARI, T.C. Vatandaşı,
Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,738
Tepkime puanı
530
Puanları
113
Yaş
56
Alman modifiye devi Lorinser'in uzun yıllara dayanan Mercedes Benz tecrübesi ile geliştirdiği yeni E-Class gerek estetik gerekse teknik açıdan tam anlamıyla bir "masterpiece".


lorinser-e-class-sedan-w212-9.jpg



Yeni Lorinser E-Class cesur ve güçlü...

E-Class'ın dünyaca ünlü klasik dört-gözlü ön yüz tasarımını tamamen yenileyen Lorinser, araca kazandırdığı cesur ifade ile E-Class'ı bir cazibe nesnesi haline getirdi. Çarpıcı bir yerleşime sahip ön farlar, siyah ön ızgara ile birleşiyor, şık görünüm son dokunuşta ön spoyler ile tamamlanıyor.



Yeni E-Class sahip olduğu bu aura ile gizemli bir hava takınıyor. Lorinser tasarımcılarının E-Class için tercih ettiği "siyah renkli" ön ızgara ise aracın sahip olduğu bu gücü dışa vuruyor. Bu dışa vurum E-Class'ın sahip olduğu arka difüzer set , dinamik tavan spoyleri ve görsel açıdan zenginleştirilmiş arka panel ile devam ediyor.

Makyajın en önemli tamamlayıcısı ise klasik ve modern tasarımı zamansız bir şekilde bir araya getiren hafif alaşımlı jantlar. Bu ilgi çekici özel tasarım jantlar için Lorinser'in Türkiye temsilcisi Penta Otomotiv 'in önerdiği kombinasyon ise ön ve arkada 19-inç jant ve 245/35/19 ön ve 275 /30/19 arka lastikler...

Görünüm kadar güvenliğe de önem veren Lorinser, E-Class'ın virajları güvenle alabilmesi için araçta tercih ettiği spor süspansiyonları yere yaklaştırmış.

Lorinser E-Class'ın motor sesi de unutulmayacak cinsten!

Lorinser E-Class'da motor gücü kadar motor sesini de unutmamak gerek. Üstün motor performansını tamamlayan en önemli unsurlardan birinin motor sesi olduğunu çok iyi bilen Lorinser'in Türkiye temsilcisi Penta Otomotiv, E-Class tutkunlarını heyecanlandıracak bir egzoz sistemi sunuyor. Görücüye ilk çıktığı andan itibaren efsane olan Lorinser E-Class'ın motor sesi, duyanlarda bağımlılık yaratan cinsten. Bu bağımlılıkta en büyük rol gaza her dokunuşta güçlü motor sesini dış dünyaya aktaran, akustik yapısıyla yankılı ses veren dörtlü egzoz setinin.

Lorinser'in E-Class için geliştirdiği performans kiti ile de 250 CDI motorun standart gücü 204HP 'den 245HP'ye çıkarken torku da 500Nm'den 560Nm'ye artıyor. 350CDI motorda ise 265HP'lik motor gücü 310HP'ye gelişirken, motor 620NM yerine 720Nm tork üretebilir hale geliyor.

Lorinser'in yeni E-Class ürünü için Türkiye'de adres Penta Otomotiv. E-Class'ın sahip olduğu 250CGI dizel motorun gücünü 204HP'den 245HP'ye arttıran performans paketinin maliyeti yaklaşık 2.250Euro'yu buluyor. E-Class'ı yollarda eşsiz kılan, içerisinde ön tampon, ön panjur, arka tampon, yan çamurluklar, yan marşpiyeller, arka bagaj spoyleri, arka cam spoyleri ile özel egsoz sistemi bulunan yeni Body Kiti aracınıza yaptırmak isterseniz maliyet yaklaşık 12.900Euro'ya kadar yükseliyor.

580x387xLorinser-Mercedes-Benz-E-Class-Coupe-02.jpg.pagespeed.ic.ZPvtJGOVum.jpg

580x267xLorinser-Mercedes-Benz-E-Class-Coupe-11.jpg.pagespeed.ic.W2wdyvYi_J.jpg

580x218xLorinser-Mercedes-Benz-E-Class-Coupe-14.jpg.pagespeed.ic.J3Aq6PZA2a.jpg
 
350CDI motorda ise 265HP'lik motor gücü 310HP'ye gelişirken, motor 620NM yerine 720Nm tork üretebilir hale geliyor.

Hey maşallah,güce bak...
 
Her Ne Kadar Güçlü ve Güzel Olsa'da Bana Mercedes Çok Boş Geliyor Ruhsuz Arabalar ( BENCE ) :eyv
 
Brabus Tercihimdir 350 Cdi Sahane Makina
 
Vay vay :D Çok iyi duruyor.Ama janlar ilginç duruyor daha class bi jant olsa daha iyi olabilirdi...
 
f10 535 i hiçbirni değişmem bunlardan :) sevmiyorum ne mercedes ne audiyi ya :D
 
Geri
Üst