- Katılım
- 24 Ağu 2015
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
ARKADAŞLAR SELAMLAR,
Aracım 2001 model. 88.000 km.de orjinal bi araçtır. Samanlıkta unutulan bir araçtır tabiri Caiz ise. Çünki boya dahi yoktur. 2 ay önce satın aldım. LPG hiç takılmamıştır. Zaten motor yapısını da uygun değilmiş. Amacım onu elimden geldiğince orjinal hali ile muhafaza etmektir. Modifiye vs. düşünmüyorum, arada severek biniyorum. Okul yıllarımda 106 GTİ kullanıyordum. 15 yıl sonra tekrar o zevki yaşatacak bi araca sahip olmak amacı ile Coupe'yi bilerek aldım. Ancak üzerindeki Motor sadece bu araca has ve gördüğüm kadarı parçaları kolay bulunmuyor.
Şu anda devir takılma problemi yaşıyoruz. Sabit bir devir aralığında ilerleyince özellikle 3.000 rpm ve 2000 rpm arası devir takılıyo bazen ve gaz pedalına tekrar dokununca düşüyor. Dalgalanma sorunu yok. Aracı servise ve bir kaç ustaya incelettim,
Vardığım sonuç rölanti moturu/valfi. Sizce doğru mudur? Kelebek temizlendi ve gaz teli değişti.
Saygılarımla.
Aracım 2001 model. 88.000 km.de orjinal bi araçtır. Samanlıkta unutulan bir araçtır tabiri Caiz ise. Çünki boya dahi yoktur. 2 ay önce satın aldım. LPG hiç takılmamıştır. Zaten motor yapısını da uygun değilmiş. Amacım onu elimden geldiğince orjinal hali ile muhafaza etmektir. Modifiye vs. düşünmüyorum, arada severek biniyorum. Okul yıllarımda 106 GTİ kullanıyordum. 15 yıl sonra tekrar o zevki yaşatacak bi araca sahip olmak amacı ile Coupe'yi bilerek aldım. Ancak üzerindeki Motor sadece bu araca has ve gördüğüm kadarı parçaları kolay bulunmuyor.
Şu anda devir takılma problemi yaşıyoruz. Sabit bir devir aralığında ilerleyince özellikle 3.000 rpm ve 2000 rpm arası devir takılıyo bazen ve gaz pedalına tekrar dokununca düşüyor. Dalgalanma sorunu yok. Aracı servise ve bir kaç ustaya incelettim,
Vardığım sonuç rölanti moturu/valfi. Sizce doğru mudur? Kelebek temizlendi ve gaz teli değişti.
Saygılarımla.