- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33,896
- Tepkime puanı
- 1,846
- Puanları
- 113
- Yaş
- 56
Silindir Hacmi (cm3) 1461
Çap x Strok (mm) 76x80,5
Silindir Sayısı 4
Sıkıştırma Oranı 15,3/1
Supap Sayısı 8
Maksimum Tork Nm CEE 240
Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 4000
Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 2000
Maksimum Güç kw (bg/din) 78 (105)
Emisyon Normu Euro4
AKTARMA ORGANLARI
Vites Kutusu Tipi Mekanik (6 ileri)
GÜÇLER
Maksimum Hız (km/s) 190
0-100 km/s (sn) 10,9
DİREKSİYON
Dönüş Çapı Kaldırım (m) 10,95
AĞIRLIKLAR
Aracın Üst Yapılı ve Yürür Vaziyette Kütlesi 1280
TÜKETİM DEĞERLERİ (80 / 1268 CE)
Yakıt Deposu Kapasitesi (l) 60
CO2 (g/km) 120
Şehiriçi 5,5
Şehirdışı 4
Karışık 4,5
FREN SİSTEMİ VE LASTİKLER
Ön: Hava Kanallı Disk (DV) (mm) DV 280
Arka: Düz Disk (DP) (mm) DP 260
Çap x Strok (mm) 76x80,5
Silindir Sayısı 4
Sıkıştırma Oranı 15,3/1
Supap Sayısı 8
Maksimum Tork Nm CEE 240
Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 4000
Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 2000
Maksimum Güç kw (bg/din) 78 (105)
Emisyon Normu Euro4
AKTARMA ORGANLARI
Vites Kutusu Tipi Mekanik (6 ileri)
GÜÇLER
Maksimum Hız (km/s) 190
0-100 km/s (sn) 10,9
DİREKSİYON
Dönüş Çapı Kaldırım (m) 10,95
AĞIRLIKLAR
Aracın Üst Yapılı ve Yürür Vaziyette Kütlesi 1280
TÜKETİM DEĞERLERİ (80 / 1268 CE)
Yakıt Deposu Kapasitesi (l) 60
CO2 (g/km) 120
Şehiriçi 5,5
Şehirdışı 4
Karışık 4,5
FREN SİSTEMİ VE LASTİKLER
Ön: Hava Kanallı Disk (DV) (mm) DV 280
Arka: Düz Disk (DP) (mm) DP 260