Ağımız Büyüyor!
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
R12 TX 1985 Reklam afişi
Konuyu Başlatan
Konuyu Başlatan
*USTA
Başlangıç tarihi
Başlangıç tarihi
18 Eki 2010
Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Yönetici
Genel Başkan
09-Aydın
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Özelikler süper,hala aynı
.
Ersel YILGIN
Bilgi Girilmemiş
Ben doğmadan 5 sene önce piyasaya çıkan bir araç vay be
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
tx stayla
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Aynı renginden vardı ne arabaydı yav
88 Modeldi ama bizimkisi