- Katılım
- 26 Ocak 2013
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
dirdap
Üyelik tarihiKasım.2012Mesajlar2Teşekkür / Beğen 
Arkadaşlar yukarıdaki çözüm benim konu ile de alakalımıdır.Alakalı ise parçaların fotoğrafını atabilecek arkadaş olursa sevinirim.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.




evet arkadaşlar bu mesajı yazan kişi benim aydında ikamet ediyorum anlattılarımında arkasındayım. CANTEKİN kardşim demiş ki parça değiştiren ustaya gitmiş evet doğru diyorsun parça değiştiren ustaya gitmiş olabilirim çünki bunun bu kdar basit olduğunu bilmiyordum sizlerle payşalmak istedim diğer forum sayfasına da bakardanız zaten ben olduğumu anlarsınız işin mantığı şu k7m motorlar yarı sıralı sistem bu sebeple lpg ayarlarının mükemmel olması gerekiyor. en küçük kontrolsüz hava girişi hem gaz da hem de benzinde problem yaşatıyor lgp de daha fazla çünki benzin ateşleme zamanı 2,5 2,9 aralığın da iken lpg de bu rakam 4 e kadar çıkıyor. yanı araba lpg de daha fazla ısınıyor neyaparsanız yapın lpg de lambda sensör arzası oluyor yüksek ısınma ise plastik aksamda yorgunluk yapıyor. zaten hepimiz biliyoruz.
gelelim sıvı conta olayına sıvı contayı süreceğiniz yer sadece potansiyometrenin dış kapak kısmı ve rolanti müşürünün dış ek yerleri bir arkadaş yazmış ki kıltestere ile parçaladım kablo kopuk lehimlettim çalıştı imkansız çünki her iki parçanın da açık kısımları manifolta bakıyor değil mi yani buralara vakum etkisi var peki nasıl oluyor da rolanti motorunun içi ne ve potansiyometrenin içine dışarıdan kir giriyor ? vakum oluşan taraftan içeriye kir girmesi imkansız bu iki parçanın hava alması durumu arabada dengesiz çalışmaya sebep uluyor. işte bütün mesele map sensörü potansiyometre ve lambda senkronize çalışıyor bu sebeple rolanti motorunun ve potansiyometrenin fişlerini söktüğünüzde çalışmasında değişiklik olmuyor çünki sorun hava girişi haa eğer potansiyometrenin fişini çektiğinizde araba stabil çalışıyor ise bu parçanın içindeki yarım daire şekli,nde olan 2 tane iletken zemin üzerindeki erozyondan dolayıdır bu durumda kesin değişmesi gerekir. iyi günler.. iyi çalışmalar
gelelim sıvı conta olayına sıvı contayı süreceğiniz yer sadece potansiyometrenin dış kapak kısmı ve rolanti müşürünün dış ek yerleri bir arkadaş yazmış ki kıltestere ile parçaladım kablo kopuk lehimlettim çalıştı imkansız çünki her iki parçanın da açık kısımları manifolta bakıyor değil mi yani buralara vakum etkisi var peki nasıl oluyor da rolanti motorunun içi ne ve potansiyometrenin içine dışarıdan kir giriyor ? vakum oluşan taraftan içeriye kir girmesi imkansız bu iki parçanın hava alması durumu arabada dengesiz çalışmaya sebep uluyor. işte bütün mesele map sensörü potansiyometre ve lambda senkronize çalışıyor bu sebeple rolanti motorunun ve potansiyometrenin fişlerini söktüğünüzde çalışmasında değişiklik olmuyor çünki sorun hava girişi haa eğer potansiyometrenin fişini çektiğinizde araba stabil çalışıyor ise bu parçanın içindeki yarım daire şekli,nde olan 2 tane iletken zemin üzerindeki erozyondan dolayıdır bu durumda kesin değişmesi gerekir. iyi günler.. iyi çalışmalar
Arkadaşlar yukarıdaki çözüm benim konu ile de alakalımıdır.Alakalı ise parçaların fotoğrafını atabilecek arkadaş olursa sevinirim.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.