- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 7,391
- Tepkime puanı
- 247
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
ncelikle aracımız 1,4 klasik 96 model braodwaydı. Murat abimiz turbo yapma kararı alınca Mustafa abideki renault 11 turbo kitini temin ettik ve sonra tüm hızla işlere koyulduk.Fotoları ekledikçe bilgileride aşama aşama aşagıya yazacağım...
İlk Öncelikle işe motoru sökerek başladık. Ve parçalarımızdan bir kaçtanesinin fotosu aşagıdaki gibi Garrett T2 Turbo, Renault 11 turbo Benzin regülatörü(Solex Marka), Bosch marka 5 bar dıştan elektrili yakıt pompası, yağ rekorları vs vs...
Low comp. Pistonlarımız Fedaral Mogul Goetze marka set piston gömlek segman. Std ölçüde ana ve kol yataklarımız.
Pistonlarımız ve gömleklerimizi blogumuza caktık.
Kapagımız revizyon edildi subaplarımız kovanlarımız subap lastiklerimiz elden geçti, Renault 11 turbo emme ve egzoz manifoldlarımız (FAZ 2 Manifoldlar kalın tip) Montajı yapıldı ve bloga oturtulmaya hazır...
Motorumuz yavaş yavaş toplanıyor ve şekil alıyor...Ve yavaştan vacum hortumlarının montajına başladık...
Ve artık sırada cooler boruları vardı ve coolerın montajı kalmıştı... Sökülmesi gerekenleri söktük ve işe koyulduk durmak yok yola devam
Ve artık yavaştan işlerin sonuna geldik Bir yan profil ve bir üst profilden ilk aşamayı bitiricez.
yandan profil...
Motor Specleri
Renault 11 Turbo Karbüratör
Renault 11 Turbo Benzin Regülatörü
Renault 11 Turbo Emme Manifoldu
Renault 11 Turbo Egzoz Manifoldu
Renault 11 Turbo Stock Ateşleme modülü Bendix RE450
Garrett T2 Turbo
Bosch 5 bar yakıt pompası
Low comp Fedaral Mogul Goetze Piston gömlek segman seti(8.8 Comp)
Volvo 440 Debriyaj seti 200mm (stock 180mm)
4 Litre intercooler.
Custom büyük bakır radyatör
60 mm egzoz boruları
60 mm iç çapa sahip custom egzoz
Alıntıdır.
Gayet başarılı olmuş , 2. el turbo ne kadar performans verir orası bilinmez ...
İlk Öncelikle işe motoru sökerek başladık. Ve parçalarımızdan bir kaçtanesinin fotosu aşagıdaki gibi Garrett T2 Turbo, Renault 11 turbo Benzin regülatörü(Solex Marka), Bosch marka 5 bar dıştan elektrili yakıt pompası, yağ rekorları vs vs...

Low comp. Pistonlarımız Fedaral Mogul Goetze marka set piston gömlek segman. Std ölçüde ana ve kol yataklarımız.

Pistonlarımız ve gömleklerimizi blogumuza caktık.

Kapagımız revizyon edildi subaplarımız kovanlarımız subap lastiklerimiz elden geçti, Renault 11 turbo emme ve egzoz manifoldlarımız (FAZ 2 Manifoldlar kalın tip) Montajı yapıldı ve bloga oturtulmaya hazır...

Motorumuz yavaş yavaş toplanıyor ve şekil alıyor...Ve yavaştan vacum hortumlarının montajına başladık...

Ve artık sırada cooler boruları vardı ve coolerın montajı kalmıştı... Sökülmesi gerekenleri söktük ve işe koyulduk durmak yok yola devam

Ve artık yavaştan işlerin sonuna geldik Bir yan profil ve bir üst profilden ilk aşamayı bitiricez.
yandan profil...



Motor Specleri
Renault 11 Turbo Karbüratör
Renault 11 Turbo Benzin Regülatörü
Renault 11 Turbo Emme Manifoldu
Renault 11 Turbo Egzoz Manifoldu
Renault 11 Turbo Stock Ateşleme modülü Bendix RE450
Garrett T2 Turbo
Bosch 5 bar yakıt pompası
Low comp Fedaral Mogul Goetze Piston gömlek segman seti(8.8 Comp)
Volvo 440 Debriyaj seti 200mm (stock 180mm)
4 Litre intercooler.
Custom büyük bakır radyatör
60 mm egzoz boruları
60 mm iç çapa sahip custom egzoz
Alıntıdır.
Gayet başarılı olmuş , 2. el turbo ne kadar performans verir orası bilinmez ...
Son düzenleme: