- Katılım
- 2 May 2012
- Mesajlar
- 308
- Tepkime puanı
- 11
- Puanları
- 18
6 aylık arabamın paspasları bu hale geldi ve renault servisi bunun garanti dışında olduğunu söyledi müşteri memnuniyeti içinde birşey yapamayacaklarını belirttiler ve istersem(!) aynı paspaslardan ya da aksesuar olarak satılan paspaslardan parasını ödeyerek alabileceğimi belirttiler. Bunun üzerine bende genel merkeze şikayette bulundum ve bugün ankara maisten aradılar bununla ilgili ki zaten ilk başta ben de ankara maisle görüşmütüm bu durumu aracı oradan aldığım için yine aynı şeyleri belirttiler ve tepemi attırdılar fazlasıyla memnnum olduğum aracımda böyle ufak birşey için müşterisini mağdur edebilecek bir zihniyet görünce sinirlendim ve paylaşma gereği duydum. Zaten parasıyla alacaksam gider çok daha kalitelisini çok daha ucuza dışardan alırım önemli olan ürünlerinin arkasında durmamaları ve müşteriyi memnun etme gibi bir kaygılarının olmayışı. şu an 50.400tl ye satılan aracımda kaç kuruşluk paspas için yaptıkları bu tavır fazlasıyla marka algısını zedeleyen bir durum ne yazıkki.
http://img694.imageshack.us/img694/8898/wbse.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/2324/h4n4.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/8898/wbse.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/2324/h4n4.jpg