- Katılım
- 23 Mar 2016
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
merhaba;
Bir ay önce oto pazarından 2008 model 1.5 dizel clio 3 araç aldım.Aracı 1 aydır hiçbir sıkıntısı ve şikayeti olmadan kullanıyorum.Arac ile ilgili geçmişe dönük hiçbir bakım ve onarım bilgisi olmadığından orijinal reneult servisine götürüp baktırmak istedim.Sonuçta bu arabayı kullanacağım ve 2 yaşında bir kızım var eksiği gediği neyse kendi servisinde bakılsın tamamlansın ve herhangi bir sorun sıkıntı yaşamayım dedim.Aracımı bu sebeple reneult mais servisine götürdüm.Aracın km si 188000 olduğundan ve geçmişe yönelik bir bilgimde olmadığından tiriger kayışı dahil eksik gedip nesi varsa değişsin bütün ağır bakımları yapılsın dedim.Sonuç olarak pazartesi sabah servise verdiğim aracı aynı gün öğlen 16:00 da teslim aldım.Tiriger kayışının değiştiği bütün filtlerin değiştiği yağının değiştiği koruyucu madde koyulduğu ve 60000 km ye kadar arkama bakmadan gidebileceğim bilgisi ile,1780 tl lik bir fatura ödeyerek aracımı teslim aldım fakat eve dönerken 20 km bile olmadan aracımın motorundan acayip sesler gelerek yolda kaldı.Kaskomun çekicisi vaastasıyla servise geri çektirdim.Şimdi servistem bana diyolarki aracın motorunda arıza var krank mili değişecek önceden adi motor yağı kullanıldığı için tortu olmuş falan birde benden işçilik talep etmeyeceklermiş.Sizce bu durum normal bir durummu??motorla ilgili hiçbir bilgim olmadığı için sizden yardım bekliyorum.böyle bişi olabilirmi servis benden tekrar ücret talep edebilirmi bu durum normalmi ??Yardımlarınızı bekliyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim.....zafer...05553083688
Bir ay önce oto pazarından 2008 model 1.5 dizel clio 3 araç aldım.Aracı 1 aydır hiçbir sıkıntısı ve şikayeti olmadan kullanıyorum.Arac ile ilgili geçmişe dönük hiçbir bakım ve onarım bilgisi olmadığından orijinal reneult servisine götürüp baktırmak istedim.Sonuçta bu arabayı kullanacağım ve 2 yaşında bir kızım var eksiği gediği neyse kendi servisinde bakılsın tamamlansın ve herhangi bir sorun sıkıntı yaşamayım dedim.Aracımı bu sebeple reneult mais servisine götürdüm.Aracın km si 188000 olduğundan ve geçmişe yönelik bir bilgimde olmadığından tiriger kayışı dahil eksik gedip nesi varsa değişsin bütün ağır bakımları yapılsın dedim.Sonuç olarak pazartesi sabah servise verdiğim aracı aynı gün öğlen 16:00 da teslim aldım.Tiriger kayışının değiştiği bütün filtlerin değiştiği yağının değiştiği koruyucu madde koyulduğu ve 60000 km ye kadar arkama bakmadan gidebileceğim bilgisi ile,1780 tl lik bir fatura ödeyerek aracımı teslim aldım fakat eve dönerken 20 km bile olmadan aracımın motorundan acayip sesler gelerek yolda kaldı.Kaskomun çekicisi vaastasıyla servise geri çektirdim.Şimdi servistem bana diyolarki aracın motorunda arıza var krank mili değişecek önceden adi motor yağı kullanıldığı için tortu olmuş falan birde benden işçilik talep etmeyeceklermiş.Sizce bu durum normal bir durummu??motorla ilgili hiçbir bilgim olmadığı için sizden yardım bekliyorum.böyle bişi olabilirmi servis benden tekrar ücret talep edebilirmi bu durum normalmi ??Yardımlarınızı bekliyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim.....zafer...05553083688