- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 1,206
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 38
Çorum renault yetkili servisi 1. olmuş paylaşayım dedim 
Mayıs -2012 araştırmasına göre Sima Otomotiv, 80 yetkili bayii arasında ilk sırada yer aldı.
Renault yetkili bayii Sima Otomotiv, servis hizmetlerinde kalite, müşteri memnuniyeti ve tavsiye oranıyla Türkiye birincisi oldu.
Renault-Mais tarafından açıklanan Mayıs -2012 araştırmasına göre Sima Otomotiv, 80 yetkili bayii arasında ilk sırada yer aldı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Sima Otomotiv Servis Müdürü Atila Ekin, “Elde ettiğimiz başarının mutluluğunu yaşarken gösterdikleri teveccüh nedeniyle tüm müşterilerimize teşekkür ediyoruz” dedi.
Sima Otomotiv’in satış ve servis hizmetlerindeki temel ilkelerinden bahseden Atila Ekin, “En büyük önceliğimiz müşteri memnuniyeti ve kalite” diye konuştu.
“Renault’ta sürprizlere yer yok” diyen Ekin, açıklamalarını şöyle sürdürdü:
“Renault yetkili servis hizmetlerinde gizli masraflar ve ekstra maliyetlerle karşılaşılmaz. Bu nedenle tüm işlemler müşterilerimizin onayı doğrultusunda gerçekleştirilir.
Servisimizde gerçekleştirdiğimiz tüm bakım ve onarım işlemleri 2 yıl garanti kapsamında olup müşteri memnuniyeti ve kaliteye büyük önem veriyoruz.
4 yaş ve üzeri araçlarda Motrio marka orijinal ve hesaplı yedek parçalar kullanıyoruz. Anlaşmalı kredi kartlarına cazip taksit seçenekleri sunuyoruz.
Servis hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak isteyen herkesi Sima Otomotiv’e bekliyoruz.”


Mayıs -2012 araştırmasına göre Sima Otomotiv, 80 yetkili bayii arasında ilk sırada yer aldı.
Renault yetkili bayii Sima Otomotiv, servis hizmetlerinde kalite, müşteri memnuniyeti ve tavsiye oranıyla Türkiye birincisi oldu.
Renault-Mais tarafından açıklanan Mayıs -2012 araştırmasına göre Sima Otomotiv, 80 yetkili bayii arasında ilk sırada yer aldı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Sima Otomotiv Servis Müdürü Atila Ekin, “Elde ettiğimiz başarının mutluluğunu yaşarken gösterdikleri teveccüh nedeniyle tüm müşterilerimize teşekkür ediyoruz” dedi.
Sima Otomotiv’in satış ve servis hizmetlerindeki temel ilkelerinden bahseden Atila Ekin, “En büyük önceliğimiz müşteri memnuniyeti ve kalite” diye konuştu.
“Renault’ta sürprizlere yer yok” diyen Ekin, açıklamalarını şöyle sürdürdü:
“Renault yetkili servis hizmetlerinde gizli masraflar ve ekstra maliyetlerle karşılaşılmaz. Bu nedenle tüm işlemler müşterilerimizin onayı doğrultusunda gerçekleştirilir.
Servisimizde gerçekleştirdiğimiz tüm bakım ve onarım işlemleri 2 yıl garanti kapsamında olup müşteri memnuniyeti ve kaliteye büyük önem veriyoruz.
4 yaş ve üzeri araçlarda Motrio marka orijinal ve hesaplı yedek parçalar kullanıyoruz. Anlaşmalı kredi kartlarına cazip taksit seçenekleri sunuyoruz.
Servis hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak isteyen herkesi Sima Otomotiv’e bekliyoruz.”