- Katılım
- 7 May 2011
- Mesajlar
- 320
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
Roll' e devam, dizellere selam 
YN Clio Sport 1,6 16v - Opel Corsa 1,3 CDTI box+remap 120bg 270nm ( 1
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Roll' e devam, dizellere selam
YN Clio Sport 1,6 16v - Opel Corsa 1,3 CDTI box+remap 120bg 270nm ( 1

SLC geldi ama denemeye çıkmadık...kım gectı![]()

4000 devir geçilmeyecek,şartım bu...
SLC geldi ama denemeye çıkmadık...![]()
Roll' e devam, dizellere selam
YN Clio Sport 1,6 16v - Opel Corsa 1,3 CDTI box+remap 120bg 270nm ( 1
SLC neden kapışmaya yanaşmıyor sanıyorsun,işine gelirse malzeme burada...Usta ben roll de vites atarken 4000 altına düşmüyorum ki 4000 e kadar basayım hehe

Roll' e devam, dizellere selam
YN Clio Sport 1,6 16v - Opel Corsa 1,3 CDTI box+remap 120bg 270nm ( 1
Her zaman...Kangoo veriyor gideri...![]()

