tüpten benzine geçince araba kuduruyor :)

çağatayzorbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
tüpteyken performansı nasıl arttırabilirim. araba tüpte bazen tekliyor. ışıklarda kalkarken diğer araçlarla kapışmaya çalışıyorum tüpte yemiyor benzine alınca araba çıldırıyor :)
 
araban ney enjksiyonlu mu değilmi eger öyleyse tek noktamı çok noktamı direkmi bunlar hakknda bilgi verebilrsen yardımcı olmaya çalışırız bilgi sahibi olan çok kişi var forumda
 
bujilerinden emin ol
uzun yolda teklemesinin sebebı gaz motoru benzın gıbı ısıtamaz çift buji ile bu sorun ortadan kalkar
 
Gaz ayarı yaptırarak.
 
bujilerinden emin ol
uzun yolda teklemesinin sebebı gaz motoru benzın gıbı ısıtamaz çift buji ile bu sorun ortadan kalkar

Çift buji derken tırnaklardan bahsediyorsan kafaya göre farklı tırnak buji takılmaz.O zaman görürsün asıl teklemeyi perf düşüklüğünü :)
Ayrıca gaza geçiş süresi kalibre edilebiliyor ama genelde orjinal ayarı sorun çıkartmaz.He çıkartsa da 1-2km sonra araç tamamen ısınınca tekleme kesilir.

Ama bu arkadaşın sorun büyük ihtimal düşük basınçtan dolayı.Regülatörden biraz basınç açıp bir de ayar yapıldımmı sorun kalkar ortan..
 
araba enjersiyonlu lpg sıralı değil ama sıralı olsa belki fark eder sanırım
 
LPG fakir karışım olduğundan arabada patlama , tekleme olduğu an ateşleme sistemine göz atın .
Bujiler takılmadan önce , bujilerin tırnakları birazcık daha daraltılmalı ( LPGde iyi ateşleme için şart ) .
Ayrıca aracınızın normal enjektörleri için , enjektör temizleyici katkı kullanın . ( Benzinde dahada kudurur :D )

Her türlü Teknik destekte yardımcı olurum :) iyi forumlar .
 
LPG fakir karışım olduğundan arabada patlama , tekleme olduğu an ateşleme sistemine göz atın .
Bujiler takılmadan önce , bujilerin tırnakları birazcık daha daraltılmalı ( LPGde iyi ateşleme için şart ) .
Ayrıca aracınızın normal enjektörleri için , enjektör temizleyici katkı kullanın . ( Benzinde dahada kudurur :D )

Her türlü Teknik destekte yardımcı olurum :) iyi forumlar .

Sız tırnakları daraltınız dediniz. Bundan kastınız (L) şeklinde duran yeri aşağıya diğer uca doğru yaklaştırmakmı yani? Birde bunun sebebi nedir acaba? Benim aklıma yanma direnci geldi sadece.
 
Sız tırnakları daraltınız dediniz. Bundan kastınız (L) şeklinde duran yeri aşağıya diğer uca doğru yaklaştırmakmı yani? Birde bunun sebebi nedir acaba? Benim aklıma yanma direnci geldi sadece.
Ateşleme sisteminde ki en ufak sıkıntı :
- LPG de pat pat diye ses yapma .
- Tekleme
gibi şeylere neden oluyor .

Bunlar tamamen LPG nin ateşlenme kalitesinin benzinden düşük olduğu içindir , LPG yanması için daha yüksek kıvılcım gerekir , Bu nedenle 1 mm olan aralığın 0,8 -0,9 olmasını tavsiye ediyorum .

Kaliteli Ateşleme = Kaliteli Performans = Az Yakıt
 
Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.
 
Geri
Üst