• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeni Kangoo Extrem

Teşekkür Ederim.
 
Aracın Ruhsatı dün evimize postayla geldi, Aracın trafiğe çıkış tarihi: 15.12.2015 yazıyor, ilk muayene geçerlilik süresi: 31.08.2016 yazıyor, bu iş nasıl oluyor anlamadım.
 
Soruma cevap verecek kimse yok mu?
 
Sidir araçların ilk muayene tarihi 3 sene sonra ama kangolarda durum oylemi bilmiyorum.
 
Kangoolarda 1 yıl ama, bu tarihe göre 8 ay sonra muayene var.
 
fabrikada banttan iniş tarihi 31.08.2015 olabilir mi acaba aklıma ilk gelen
 
Benimde 1 ay fark vardı sanırım Gümrükten giriş tarihi olabilir
 
Geri
Üst