• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeşil elmas 12

Tek dikkatimi çeken hoşuma giden cam otomatikleri oldu.
 
Jantlar güzelmiş Emre Arjantin işi bu da galiba...:D
 
Jantlar güzelmiş Emre Arjantin işi bu da galiba...:D

yok abi bunlar 4 bijon aynılarından var :)
 
Jantlar normal 4 bijon ya flanşları ayarlarsak takıcaz bakalım bizde:)
 
Geri
Üst