Yetkili Servislerin Güvenilirliği

ezberbozan04584

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar 17/08/2012 tarihinde Renault kangoo 1.5 dci 105 bg araç aldım. Chromline paket yani fulü. Kendim mühendis olmam ve arabalara ilgi duymam nedeni ile araca gözüm gibi baktım. Hiç bir bakımını aksatmadım. Şu an araç 21500 km de. 8 ay kadar önce debriyajın biraz gevşediğini ve tam açmadığını fark ettim. Servise götürdüm. Yetkili servis ustası kullandı. Bir şey yok evham yapmışsın dedi. Şimdi kalkarken debriyaj çok yukarda kavrıyor ve aracı titretiyor.Tekrar servise gittim. Volanda sıkıntı var gibi bi şey söyledi. Açıp bakarız ama büyük ihtimalle garantiye girmez %90 kullanım hatası dedi. Bana yardımcı olursanız sevinirim. Nasıl bir yol izlemeliyim. Kütahyada yaşıyorum.Yetkili servis dışına götürüp açtırsam garantiden düşecek.
 
Yetkili servislerce sorunu çözebileceğinizi sanmıyorum. Konuyu Renault Mais'in Müşteri hizmetlerine iletin onlar yardımcı olacaktır :eyv
 
Geri
Üst