- Katılım
- 13 Kas 2011
- Mesajlar
- 117
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
Arkadaşlar daha önceki açtığım konuda aracımın soğukta 2000 devirde başladığını ve kolay kolay hemen düşmediğini söylemiştim, özel bir servise sordum. rolanti valfin VDO marka yani orjinal renault valfi değil bu nedenle rolanti valfini ucundaki iğne türü (yaylı olan yerden bahsediyor sanırım) çubuktan bahsediyor. Bunun orjinal valflerde ki uyguladğı baskı ya da görevle vdo markanın ki birerbir aynı olmadığından gaz kelebeğinin fazla açılmasına bu nedenle yüksek rolantide çalıştığını söyledi. motor soğukken sabah devir 2000 de iken aracı getirirsen ben hemen onun ayarını yaparım dedi. valfin değişmesine gerek yok dedi.
Eğer ustanın bahsettiği bu durum gerçekten doğruysa. valf değişimi gaz kelebeği temizlenmesi gibi çok maliyetli yollara başvurtan ustalara yazıklar olsun diyorum.
neden Türkiye'de bir araç arızasının özellikle renaultlarda bir standartı yoktur da her usta farklı farklı şeylere çözüm bulmaya çalışır. sırf bu nedenle yerkili servise ginice de aracın her yerini değiştirip 2 bin 3 bin tl masraf çıkartıyorlar.
mesela başka bir usta da antifiriz kullanmadığın için oluyor antifirizn olsa araba o kadar yüksek devirde çalışmaz diyor. hey allahım ya. bu girdiğim bütün dükkanlarda da RENAULT SERVİSİ yazıyor. yazıkk
Eğer ustanın bahsettiği bu durum gerçekten doğruysa. valf değişimi gaz kelebeği temizlenmesi gibi çok maliyetli yollara başvurtan ustalara yazıklar olsun diyorum.
neden Türkiye'de bir araç arızasının özellikle renaultlarda bir standartı yoktur da her usta farklı farklı şeylere çözüm bulmaya çalışır. sırf bu nedenle yerkili servise ginice de aracın her yerini değiştirip 2 bin 3 bin tl masraf çıkartıyorlar.
mesela başka bir usta da antifiriz kullanmadığın için oluyor antifirizn olsa araba o kadar yüksek devirde çalışmaz diyor. hey allahım ya. bu girdiğim bütün dükkanlarda da RENAULT SERVİSİ yazıyor. yazıkk