- Katılım
- 14 Ocak 2011
- Mesajlar
- 429
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
Bugün mındar egzoz sistemimi baştan sona yeniledim. Ortaya 2 adet başka markalara ait 51 mm giriş çıkış çaplı direk geçiş susturucu taktım. Aslında niyetim Vectra orta susturucu kazanıydı ama alttaki boşluğun bir kısmı daraldığından çarpıp ses yapması ihtimaline karşı bu şekilde 2 parçadan oluşan bir sistem yaptık. Son kısıma da slincer lı bir spor egzoz koyarak çalışmayı tamamladık. Eski gürültüsünden eser kalmadı. Arabayı deneme fırsatım olmadı maalesef. Aşağıdaki manzara çok kötüydü. Özellikle kaynak noktalarından sıkışmanında etkisiyle kaçaklar oluşmaya başlamış. Artık egzoz tıkandı derdimiz yok. Seside öyle baş ağrıtan cinsten değil. Altındaki 1.6 egzozu gibi zarıldamıyor 
Dün de amortisör sistemi ile uğraştık birazcık. Arka taraf öne göre fazla basıktı malum. Arkayı biraz kaldırıp ön amortisörlere planladığımız bir çalışmayı uyguladık. Amortisör kafalarındaki vida yuvaları fotodaki gibi uzatılıp yayı sıkıştırdık. Biraz daha vida yuvasını uzatıp daha fazla basabilirdik ama jantlar ofsetli ve sürtmesinden korktuk. Fazla suyunu çıkarmaya gerek yok aile aracı sonuçta
Kaçaklar:



Sökülmüşken oksijen sensörünün durumunu gördük. Kabaca temizledik.

Montaj:






Amortisör sistemi aşamaları:



ÖNCESİ:

SONRASI:


Dün de amortisör sistemi ile uğraştık birazcık. Arka taraf öne göre fazla basıktı malum. Arkayı biraz kaldırıp ön amortisörlere planladığımız bir çalışmayı uyguladık. Amortisör kafalarındaki vida yuvaları fotodaki gibi uzatılıp yayı sıkıştırdık. Biraz daha vida yuvasını uzatıp daha fazla basabilirdik ama jantlar ofsetli ve sürtmesinden korktuk. Fazla suyunu çıkarmaya gerek yok aile aracı sonuçta

Kaçaklar:



Sökülmüşken oksijen sensörünün durumunu gördük. Kabaca temizledik.

Montaj:






Amortisör sistemi aşamaları:



ÖNCESİ:

SONRASI:

Son düzenleme: