• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Clio Derneği

gokhansozumcetin

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Mar 2013
Mesajlar
56
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar..
Vos vos dernekleri gibi biz de bir Clio derneği kursak ne güzel olur :))

Ciddi anlamda bir fikir paylaşıyorum sizinle.. Ne dersiniz ?
Admin ve moderator arkadaşlar da fikir beyan ederlerse sevinirim...

bir yerlerden başlamak gerek sonuçta...


Düşünsenize 20-30-50 adet clio peşpeşe sokaklarda gezsek falan..
 
Clioların klasik olmadığını düşünüyorum. Vosvos kulüpleri çok eski oluşumlardır.

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
neden olmasın, arkadaşın dediği gibi clio lar klasik değil ancak, bu da yeni bir oluşum olur.
 
Olmayacak diye birşey yok :) olabilir
 
Neden olmasin bizimkiler de hormonlu kapluş sonucta:)))
 
Olabilir vosvos kadar eski mazimiz olamasa da yapılabiliri ;)
 
Geri
Üst