Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Eller serbest karti yuvasina sokmadan calistirabiliyormuyuz?

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Mesajlar
    6
    Teşekkür / Beğen

    hımm Eller serbest karti yuvasina sokmadan calistirabiliyormuyuz?

     
    Eller serbet karti yuvasina sokmadan araci calistirma imkani varmi yoksa sadece kapilari acip kapamayami yariyor????

  2. #2
    bilalrx
    Guest
    ELLER SERBEST RENAULT KART SİSTEMİ
    Siz sadece kartı üzerinizde taşıyın, Fluence sizin hareketlerinizi takip eder. Eller serbest kartı yuvasına sokmaya gerek kalmadan kapıların açılması ve motorun çalıştırılması doğal olarak yapılır.Dynamique versiyonundan itibaren standart olarak sunulmakta... wireless modül gibi yane...

    Renault-Modeller-Binek Araçlar-Fluence-Fluence-Aksesuarlar

  3. #3
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.768
    Teşekkür / Beğen
    Megane-Fluence bu araçlarda eller serbest özelliği var lakin Clio 4 lerde yok diye biliyorum...

  4. #4
    cnk52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    566
    Teşekkür / Beğen
    Var abi. Anahtara dokunmadan, kapılar açılıp kilitlenip, motor çalışıp durdurlabiliyo.

  5. #5
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.768
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı cnk52 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Var abi. Anahtara dokunmadan, kapılar açılıp kilitlenip, motor çalışıp durdurlabiliyo.
    O zaman kartı yuvasına sokmadan araç çalışıyordur...

  6. #6
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.392
    Teşekkür / Beğen
    VArsa dış kapı kollarında tuş olur falan filan . OF ya bizde yok deli oluyrum
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  7. #7
    cnk52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    566
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman kartı yuvasına sokmadan araç çalışıyordur...
    Aynen abi. Ama sadece icon versiyonunda var.

  8. #8
    cnk52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    566
    Teşekkür / Beğen
    KONFOR
    Eller Serbest Renault Card Sistemi S

  9. #9

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Mesajlar
    6
    Teşekkür / Beğen
    Kapi kolunda tus var icon modeliydi... o zamn karti cikartmaya gerek yok buyuk ihtimallede calistirma ozelligide var zaten iki tip kart var biri renault kart digeride eller serbest kart ))

  10. #10
    Güray BOĞA-İZMİR
    BOGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2012
    Yaş
    27
    Mesajlar
    1.520
    Teşekkür / Beğen
     
    Bence Renault bu özelliği standart yapmalıydı cunku cok iyi bir özellik ve büyük bir rahatlık yani... Kapıyı kitledim mı açık mi kaldi derdin yok en azından


    Sent from my New iPad using Tapatalk


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •