Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Orjinal Ses Sistemi Hk.

  1. #1
    decan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2015
    Yaş
    35
    Mesajlar
    10
    Teşekkür / Beğen

    Orjinal Ses Sistemi Hk.

     
    merhaba arkadaşlar..
    Konu hakkında pek bir bilgim olmadığımdan dolayı ve yaptıgım okadar arastırma sonucunda aydınlatıcı bir fikire ulaşamadım.Konu orjinal ses sistemi.
    2 hafta önce aldığım 2007 model Megan II Privilege SW aracımın orjinal cd-mp3 çalar teyp ve hoparlörleri mevcut.Fakat ses seviyesini biraz yükselttiğim zaman arka hoparlörden boguk sesler geliyor ve sanırım patlak.


    Bilgisi olan arkadaşlardan ricam;
    -Araclarımızda kullanılan cd-mp3 çalar teyplerin çıkış güçleri, kaç yollu vs. nelerdir?
    -Önerebileceğiniz aracın orjinalliği bozulmacak şekilde hoparlör tavsiyesi.
    -En uygun Tweeter.


    Orinal hoparlörleri değiştirmek istiyorum.Ön-arka kapılardaki 13cm oldugunu ve satılanların cogunun basslarının zayıf oldugunu, sesi az bir şey yükselttiğinde kulak tırmalıyıcı seslerin çıktığını okudum.Bangır bangır müzik dinlemiyorum anfi woofer gibi güçlendiricilerde kullanmak istemiyorum.Bütçe ise çiftine 200-250tl en yüksek çıkabileceğim rakam.
    İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim benim gibi bu konu hakkında bilgisi olamayan ve aklına takılan tüm soruları bulabileceği bir konu olmasını umarım.

  2. Beğeni Htmakina liked this post
  3. #2
    ogun33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2015
    Yaş
    27
    Mesajlar
    36
    Teşekkür / Beğen
    Patlak olanları 13 cmlik hoparlörle değiştir kardeşim ama orjinal hoparlör gibi bassları güçlü olmaz arka camın önünede kayık hoparlör taktırsan iyi olur pıooner 400 wattlık . Bende takmayı düşünüyorum

    VSP355g cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  4. Beğeni decan liked this post
  5. #3
    Gitme_Dayanamam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    62
    Teşekkür / Beğen
    elektronikçilerde orjinal olarak bulunuyor .yani en azından bizim dükkanda vardı satışını montajını yapıyordum. 2 yıl önce meslegi bıraktım ama kendi megan 2 me pıonerr taktım pıoner teyp le gayet iyi ses var bide seninki orjinal teyp 13 cm pıoner al twitırlı olanlarından ama arka kapılar kolay montajlanır önler biraz sıkıntı kendin yapacaksan montajı mesaj at tarif etmeye çalışayım ama tecrübeli birinin takması hoparlörlerin + ve - ayarları için iyi olur ters baglantı da bi arıza oluşmaz ses biraz bassız ve çırtlak çıkar deneyimi olmayan kişi biraz zor ayırt eder bunu .

  6. Beğeni decan liked this post
  7. #4
    decan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2015
    Yaş
    35
    Mesajlar
    10
    Teşekkür / Beğen
    teşekkürler arkadaşlar bende pionner düşünüyorum yaptığım araştırmalarda en güzeli o gibi geldi

  8. #5
    decan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2015
    Yaş
    35
    Mesajlar
    10
    Teşekkür / Beğen

  9. #6

    Üyelik tarihi
    Kasım.2015
    Mesajlar
    1
    Teşekkür / Beğen
    Arkadaşlar merhaba. Benim orjinal teyp radyo dinlerken sesi biraz yükseltince hemen cızırdamaya başlıyor bazen normal seviye seste de yapıyor o yüzden Sony DSX A40UI model teyp almayı düşünüyorum birka. özelliğini beğendim sizce nasıl birde tiz montajı nasıl yapılabilir tizi nasıl sökebiliriz sağ ön tiz biraz sıkıntılı geliyor bana değiştirmek istiyorum. Birde yukarıda belirtiler pioneer hoparlör seti ile Sony marka teyp uyumlu çalışır mı

  10. #7

    Üyelik tarihi
    Haziran.2016
    Yaş
    42
    Mesajlar
    20
    Teşekkür / Beğen
     
    Merhabalar arkadaşlar,
    Renault fluence aracımın BOSCH marka oto teybi (model: 28 115 5040R ) arızalandı cihaz hiç çalışmıyor. Yetkili Bosch servisi ellerinde cihazın yazılımı ve flash'ı olmadığı için arızayı tespit dahi edemedi. Bu tür bir problem yaşayan ve piyasada yazılım bulabilen var mı?


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •