- Katılım
- 26 Ara 2012
- Mesajlar
- 326
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
Arkadaşlar foruma yeni arabam sayesinde katıldım.
Birkaç fotoğraf ve yaptığım değişiklikleri burada paylaşacağım..
İlk gün hemen cam filmi yaptım..
APP plaka arabamı daha görmeden yaptırmıştım.

Daha sonra Renault Sport plakalık yaptım.

Renault Sport ayak dayama aldım fakat daha yapıştırmadım.

Renault Sport vites topuzu ilk takan olduk..


Birkaç fotoğraf ve yaptığım değişiklikleri burada paylaşacağım..
İlk gün hemen cam filmi yaptım..
APP plaka arabamı daha görmeden yaptırmıştım.

Daha sonra Renault Sport plakalık yaptım.

Renault Sport ayak dayama aldım fakat daha yapıştırmadım.

Renault Sport vites topuzu ilk takan olduk..



bu tarz işlemleri cok seviyorum bende habire böyle ufak dokunuşlar yapma çabasındayım... ve hemen sorayım bende cok istiyorum bu ayak dayamadan nerden kaça aldın kardeşim? pedal setide alıcam şöyle güzel bişey bakalım.