• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

İlk fotolarla Broadway görünümlü Spring

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 271
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Üye silindi 271

Bilgi Girilmemiş
Arkadaşlar evet çalışmalarımız bitti hergün görevden sonra kendi elimizle üzerinde çalıştığımız arabamızı sonunda bitirdik. 1994 Model Springimizi Broadwaya çevirdik elimizden geldiği kadarıyla. Detaylı temizlik motor temizliği ve boya koruması kaldı sadece. Daha sonra detaylı fotoları çekip paylaşacağım inşallah.

Yorumlarınızı bekliyorum.








 
Spring haliyle fotosu varmı? Aradaki farkı görelim..
 
Maşallah tek eksiği gözümde app ve biraz basıklık (:
 
Spring haliyle fotosu varmı? Aradaki farkı görelim..

Abicim valla arkadaşımın facesinden bunları buldum neyle çektiyse çok kötü çıkmış. Aradım pc de varsa bakacak eski halinden foto paylaşırım yine.




 
Dönüşümü muhteşem olmuş ozaman, emeğine sağlık kardeşim, :eyv
 
Evrim niteliğinde...
Eline sağlık Nedret..
Yalnız sol kapı çıtaları v olmuş sanki..
yada ben öyle gördüm...
 
en son kasaya nasıl benzettin.. arkada büyük farklılıklar var çünki....
 
Dönüşümü muhteşem olmuş ozaman, emeğine sağlık kardeşim, :eyv

Eyvallah abi. Senden iyi olmasın çok sevdiğim bi abimizin arabasıydı valla boş bulduğumuz her vakitte bununla uğraştık. Kaportacı arkadaş sadece boyasını attı. Diğer bütün çalışmalar bizim çalışmamızla oldu projenin mühendisi de benim işçiside.
 
Evrim niteliğinde...
Eline sağlık Nedret..
Yalnız sol kapı çıtaları v olmuş sanki..
yada ben öyle gördüm...

Abi kapı çıtalarının orjinalini bulamadık malesef yan sanayi olduğundan olsa gerek haklısın oda nazarlık olsun artık.
 
hayırlı uğurlu olsun... çok güzel olmu.... yalnız şu cantı deiştir.. hiç sevmediğim cant türü... piyasada çok var bu canttan belkide ondandır hiç hoşuma gitmedi :)
 

Benzer konular

Geri
Üst