Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Cam filmi ve adaptif far sistemi

  1. #1
    anil055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    28
    Teşekkür / Beğen

    hımm Cam filmi ve adaptif far sistemi

     
    herkese günaydın. Benim bir sorum olacak abilerime ve kardeşlerime. Aracımda adaptif far sistemi yok. Sahibinden de gördüm bahçelievlerde normal farı adaptife çevirme işlemi yapılıyormuş. Acaba yaptırsam mı diyorum yoksa orijinal farımı bozmayayım mı? Birde evren abiye sormuştum bu konuyu muayenede adaptif fara far yıkama zorunluluğu getirebilirlermiş bunu araştırıp kararını ver dedi. Diğer sorumda cam filmiyle ilgili. Hep cam filmi çektirmeye niyetleniyorum. Fakat hep vazgeçirenler oluyor. Aracım beyaz renk ve privilege. İçi krem rengi olduğu için çektirme krem dışardan güzel duruyor hem arkalarda cam perdelerin var hemde beyaz flu'ya film yakışmıyor gri olsa olurdu diyorlar. Sizce ne yapmalıyım? Şimdiden cevaplar için tşk ederim
    2010 fluence 1.5 dci 105 hp privilege

  2. #2
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    32.678
    Teşekkür / Beğen
    Sonradan takılan sistemler hep sıkıntı çıkartmıştır,film konusuna gelince aracını bağlatmak istiyorsan siyah film çektir...

  3. #3
    anil055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    28
    Teşekkür / Beğen
    sağol mustafa abi çok açıklayıcı oldu,hepsinden vazgeçtim zaten far benimde kafamı kurcalıyordu su alırmı içeri kesme yaparmı vs ama dediğin doğru sonradan yapılan herşey sorun çıkartır fakat böyle düşünsekte sizler gibi tecrübeli büyüklerimizden duymadan tam olarak netleştiremiyoruz kafamızda. tekrar tşk ederim abi
    2010 fluence 1.5 dci 105 hp privilege

  4. #4

    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Mesajlar
    1.196
    Teşekkür / Beğen
    En açık renk filmi bende düşünüyorum. Estetik yönden değilde Güneşin zararlı UV ışıgına karşı önlem için...

  5. #5
    Kadir ÇAKIR
    laguna60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.286
    Teşekkür / Beğen
    Bildiğim kadarıyla cam filmlerine bişey demiyorlar,yada bana denk gelmedi.

  6. #6
    anil055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    28
    Teşekkür / Beğen
    Kadir abi, polis bi abi var edirnede onunla konustum dediki eskiden tamamen yasaktı fakat yeni bi kanun çıkmış. Mesut abininde dediği gibi çok ince olmak şartıyla yani dedi polisler içini görecek ne yapılıyo arabanın içinde biz görebilmeliyiz yoksa çok koyusu yasak hem ceza kesiyoruz hemde kesik atıyoruz filmlere diye ama tabi kıl birine denk gelirsin sen ince yaptırsan bile bana çok koyu geldi deyip yazarmı yazar dedi bence tehlikeli biraz. Hem mesut abi senin araçta beyaz. beyazlarda film pek hoş durmuyo biraz şahin doğan gibi oluyo genelde onlar beyaz renk bide film atıyolar ya ben sahibindenden baktım beyaz renkte filmli satılık flulara pek begenmedim doğrusu ama zevk meselesi tabi
    2010 fluence 1.5 dci 105 hp privilege

  7. #7
    Kadir ÇAKIR
    laguna60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.286
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı anil055 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir abi, polis bi abi var edirnede onunla konustum dediki eskiden tamamen yasaktı fakat yeni bi kanun çıkmış. Mesut abininde dediği gibi çok ince olmak şartıyla yani dedi polisler içini görecek ne yapılıyo arabanın içinde biz görebilmeliyiz yoksa çok koyusu yasak hem ceza kesiyoruz hemde kesik atıyoruz filmlere diye ama tabi kıl birine denk gelirsin sen ince yaptırsan bile bana çok koyu geldi deyip yazarmı yazar dedi bence tehlikeli biraz. Hem mesut abi senin araçta beyaz. beyazlarda film pek hoş durmuyo biraz şahin doğan gibi oluyo genelde onlar beyaz renk bide film atıyolar ya ben sahibindenden baktım beyaz renkte filmli satılık flulara pek begenmedim doğrusu ama zevk meselesi tabi
    Bana göre beyaz araca film çok yakışıyor.Senin aracın iç döşeme rengi krem olduğu için 2 numara film çektirsen bile içi görülebilir çünkü daha açık duracaktır iç renkten dolayı.Ben sıfır araç aldım henüz teslim almadım daha beyaz renk.plaka takmadan film takacam.

  8. #8
    anil055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    28
    Teşekkür / Beğen
    Kadir abi haklısın beyaz araçlara film çok yakışıyor mesela bi audi a5e falan çok güzel duruyor. ama fluencenin beyazına yakıştıramadım ama sen aldığında fotoları koyarsan fikrim değişebilir tabi
    2010 fluence 1.5 dci 105 hp privilege

  9. #9
    anil055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    28
    Teşekkür / Beğen
    FLUENCE bi-xenon mercekli far uygulaması mercekli far yapımı - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - 97894356 benim dediğim adaptif far sistemi yapan yer işte bu adresteki yer beyler. acaba giden veya bilgisi olan varmı bu yer hakkında?
    2010 fluence 1.5 dci 105 hp privilege

  10. #10

    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Mesajlar
    1.196
    Teşekkür / Beğen
     
    Fiyat almak için gittiğimde Tüm camlarında 3M'in en açık ton filmi takılı skoda octavia vardı. Aracın içi gayet net şekilde gözüküyordu, polisle bu güne kadar sıkıntı yaşamadık dediler. Yaptırırsam o tonda olur. Fiyat olarak tüm camlar dahil 400 denmişti. Başka iyi markada daha açığını bulursam onu da düşünürüm.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •