Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 14 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Vites problemi edc

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Ocak.2017
    Yaş
    39
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğen

    Vites problemi edc

     
    Mrb arkadaşlar.aracım 2013 fluence 93 binde.geçen hafta 1. Vitesten 2. Vitese geçerken ara sıra tıkırtı yapmaya başladı.servise gittim bugün usta test etti ses çıkmadı.ama sorunu anlattım.vites kutusunu kontrol ettir yazısı çıkarsa gel dedi.şuan ne yapmak lazım.bu sorun ilerlermi.

    LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  2. #2
    matchmaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2017
    Yaş
    31
    Mesajlar
    120
    Teşekkür / Beğen
    özellikle düşük devirde oluyor bazen..servislerin çoğu normal diyor ancak sorun tamamen yazılımsal..aynı sorun bende de var. forumda diğer konularda defalarca tartışılmış bir gözatın isterseniz.

  3. Teşekkür emrahuner16 Mesaja Teşekkür Etti.
  4. #3
    er.tansel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    37
    Mesajlar
    4.016
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı emrahuner16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mrb arkadaşlar.aracım 2013 fluence 93 binde.geçen hafta 1. Vitesten 2. Vitese geçerken ara sıra tıkırtı yapmaya başladı.servise gittim bugün usta test etti ses çıkmadı.ama sorunu anlattım.vites kutusunu kontrol ettir yazısı çıkarsa gel dedi.şuan ne yapmak lazım.bu sorun ilerlermi.

    LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bu sebeple belki 20 kere falan servise gittim. Oncelikle sunu soyleyeyim sorun tamamen yazilimsal. Ama rwnault elinde bunu duzeltecek guncelleme yok. Bunun en buyuk sebebi ise aracin 2. Vitese cok dusuk devirde almasi. Yani 1800 devir gibi 2. Vitese aliyor. Bu deger 2000 uzeri olsa sikinti olmayacak. Bir diger konus ise sansimanin kararsizligi. Dusuk devir dusuk hizda araca 2. Vitese alindigi icin ( D de kullanirken ) bu sacmalamayi yapiyor. Eger araca dusgun bir yazilim gelirse sorun irtadan kalkar. Ayrica bu olay sirasinda sadece ses degis buyuk bir sarsinti da meydana geliyor. Bunu yazilimla cozene kadar kullanici olarak bizim dikkat etmemiz gereken nokta; arac sabit hizla hizlanmali ilk vitesten ilinci vitese gececegi sirada gaz kesilmemeli veya cok az gaz verilmemeli. Bu olay ozellikle dur kalk trafikte meydana gelir. En son dun yine servise gittim bu arada yeni bir guncelleme gelmis fluence icin onu da yukledik bu sabaha kadar sorun yapmadi ama bu sabah yine sesli ve sarsintili gecisi yapmaya basladi. Malesef bu arabanin benim acimdan tek sorunu bu. Trim seslerini bile kestim ama bu soruna cozum bulamadik. Bu olay manuel kullanimda yasanmiyor. Ne kadar dusuk devirde olursa olaun manuel olarak araci ikinci vitese aldiginizda purussuz bir sekilde geciyor. Dur kalk trafikte tavsiyem manuel kullanin. Normal trafige gecince D ye alirsiniz. Bu olayin arac icin veya sanziman icin sesli olmasi disinda bir zarari yok bu arada. En cok sanzimani elime alacagim fiye korkmustum ama serviste dun kapsamli bi testten gecirdik araci ve ne yag kacagi ne de herhangi bir sorunla karsilasmadik. Aydica arac lift uzerine alinip calistirildi ve D konumunda hizlanma yaptigimizda sesin sanzimanin sallanmasindan kaynaklandigini gorduk. Arac karosesrinin sallanmasinin sebebini de gormus olduk. Bir de buna ek olarak eger klima acikken ayaginizi frenden cekip gaza basmadan aracin kendi halinde ilerlemesini beklediginizde gaz yemiyor gibi tekleyerek ilerliyor. Bu da normal bir durum. Klimanin aracin beygirinden yaklasik 7 beygir aldigini ve klima ile beraber rolantide ilerlemesinin kesiklige sebep oldugunu soyledi servis.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  5. Teşekkür matchmaker, emrahuner16 Mesaja Teşekkür Etti.
  6. #4
    er.tansel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    37
    Mesajlar
    4.016
    Teşekkür / Beğen
    Bu arada aracta cift kavrama oldugundan her biri yaklasik 80.000 km kullaniliyor normal bir kullanici icin. İki kavrama = 160.000 km veya uzeri baski balata degisim araligi. Fiyati 3500~4500 lira serviste.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  7. Teşekkür matchmaker, emrahuner16 Mesaja Teşekkür Etti.
  8. #5
    Özgür Çetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    27
    Mesajlar
    429
    Teşekkür / Beğen
    Bu edcler başlı başına sıkıntı.Grupta yalnış hatırlamıyorsam bır arkadaş altını mı ne vurmuştu.21000 tl fiyat biçmişler..

  9. #6

    Üyelik tarihi
    Ocak.2017
    Yaş
    39
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı er.tansel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sebeple belki 20 kere falan servise gittim. Oncelikle sunu soyleyeyim sorun tamamen yazilimsal. Ama rwnault elinde bunu duzeltecek guncelleme yok. Bunun en buyuk sebebi ise aracin 2. Vitese cok dusuk devirde almasi. Yani 1800 devir gibi 2. Vitese aliyor. Bu deger 2000 uzeri olsa sikinti olmayacak. Bir diger konus ise sansimanin kararsizligi. Dusuk devir dusuk hizda araca 2. Vitese alindigi icin ( D de kullanirken ) bu sacmalamayi yapiyor. Eger araca dusgun bir yazilim gelirse sorun irtadan kalkar. Ayrica bu olay sirasinda sadece ses degis buyuk bir sarsinti da meydana geliyor. Bunu yazilimla cozene kadar kullanici olarak bizim dikkat etmemiz gereken nokta; arac sabit hizla hizlanmali ilk vitesten ilinci vitese gececegi sirada gaz kesilmemeli veya cok az gaz verilmemeli. Bu olay ozellikle dur kalk trafikte meydana gelir. En son dun yine servise gittim bu arada yeni bir guncelleme gelmis fluence icin onu da yukledik bu sabaha kadar sorun yapmadi ama bu sabah yine sesli ve sarsintili gecisi yapmaya basladi. Malesef bu arabanin benim acimdan tek sorunu bu. Trim seslerini bile kestim ama bu soruna cozum bulamadik. Bu olay manuel kullanimda yasanmiyor. Ne kadar dusuk devirde olursa olaun manuel olarak araci ikinci vitese aldiginizda purussuz bir sekilde geciyor. Dur kalk trafikte tavsiyem manuel kullanin. Normal trafige gecince D ye alirsiniz. Bu olayin arac icin veya sanziman icin sesli olmasi disinda bir zarari yok bu arada. En cok sanzimani elime alacagim fiye korkmustum ama serviste dun kapsamli bi testten gecirdik araci ve ne yag kacagi ne de herhangi bir sorunla karsilasmadik. Aydica arac lift uzerine alinip calistirildi ve D konumunda hizlanma yaptigimizda sesin sanzimanin sallanmasindan kaynaklandigini gorduk. Arac karosesrinin sallanmasinin sebebini de gormus olduk. Bir de buna ek olarak eger klima acikken ayaginizi frenden cekip gaza basmadan aracin kendi halinde ilerlemesini beklediginizde gaz yemiyor gibi tekleyerek ilerliyor. Bu da normal bir durum. Klimanin aracin beygirinden yaklasik 7 beygir aldigini ve klima ile beraber rolantide ilerlemesinin kesiklige sebep oldugunu soyledi servis.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Teşekkürler kardeşim verdiğin bilgiler için.iyi servis bulmuşsun.bugün maise gittim.laf cambazı bi bayan koymuşlar.ne bilgisayara bağlıyor.ne güncelleme yapıyor.dır dır konuşuyor.siz internette yazılanlara bakmayın diyor.güncellemeyi nasıl yaptırtacaz.

    LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  10. #7
    er.tansel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    37
    Mesajlar
    4.016
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı emrahuner16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler kardeşim verdiğin bilgiler için.iyi servis bulmuşsun.bugün maise gittim.laf cambazı bi bayan koymuşlar.ne bilgisayara bağlıyor.ne güncelleme yapıyor.dır dır konuşuyor.siz internette yazılanlara bakmayın diyor.güncellemeyi nasıl yaptırtacaz.

    LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Guncelleme uzun surmuyor 20 dakika falan ama servisler bakim harici guncellemelere pek yanasmiyor. Yani bakima gidersen o kapsamda zaten sana sormadan guncellemeyi yapiyorlar. Siger yandan yazilim su an icin sorunu tam olarak cozmuyor. Ornegin benim 1-2 gecisleri kismen duseldi ama kalkislarda gaza basmazsam arac yumusak kalkis yapmiyor sanki vuruntu yaparak kalkiyor ve vites kucultmeleri de sesli yapmaya basladi. Yani bi yer duzeliyor baska bi taraf gidiyor. Su isi adam akilli yapan bi servis yok. Daha dogrusu renault sorunsuz yazilim yapmadigi icin servislerin de eli kolu bagli. Bu olayi cizecek olan muhattap renault. Ama tr uretimi bitmis araca artik ne zaman gelir allah bilir. Bu arada aracima yazilim yukletirken ustayla muhabbet ettik biraz ve renaultun sorunsuz tek otomatik araci kadjar dedi. Talismandan megana captira kadar hepsinde sorun var ki capturda da kalkista asiri titreme yapiyordu. Yani problem ortada cozum renaultta. Dsg de bir suru sorun var ama su edc nin 1-2 gecisinden cektigim sikinti kdariyla karsilasmadim. Yani dsg ye en yakin sanziman ama cidden can sikici bir durum. Bos bulundugunuz an da o ses gelince sanzimandan inanin etraftan taramali tufekle ates ediyorlar saniyorsunuz istanbul gibi bir yerde dur kalk trafige girmeme sansiniz yok o sebeple uzun sure daha cekecegiz bu durumu anlsilan.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  11. Teşekkür emrahuner16, matchmaker Mesaja Teşekkür Etti.
  12. #8
    matchmaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2017
    Yaş
    31
    Mesajlar
    120
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı er.tansel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guncelleme uzun surmuyor 20 dakika falan ama servisler bakim harici guncellemelere pek yanasmiyor. Yani bakima gidersen o kapsamda zaten sana sormadan guncellemeyi yapiyorlar. Siger yandan yazilim su an icin sorunu tam olarak cozmuyor. Ornegin benim 1-2 gecisleri kismen duseldi ama kalkislarda gaza basmazsam arac yumusak kalkis yapmiyor sanki vuruntu yaparak kalkiyor ve vites kucultmeleri de sesli yapmaya basladi. Yani bi yer duzeliyor baska bi taraf gidiyor. Su isi adam akilli yapan bi servis yok. Daha dogrusu renault sorunsuz yazilim yapmadigi icin servislerin de eli kolu bagli. Bu olayi cizecek olan muhattap renault. Ama tr uretimi bitmis araca artik ne zaman gelir allah bilir. Bu arada aracima yazilim yukletirken ustayla muhabbet ettik biraz ve renaultun sorunsuz tek otomatik araci kadjar dedi. Talismandan megana captira kadar hepsinde sorun var ki capturda da kalkista asiri titreme yapiyordu. Yani problem ortada cozum renaultta. Dsg de bir suru sorun var ama su edc nin 1-2 gecisinden cektigim sikinti kdariyla karsilasmadim. Yani dsg ye en yakin sanziman ama cidden can sikici bir durum. Bos bulundugunuz an da o ses gelince sanzimandan inanin etraftan taramali tufekle ates ediyorlar saniyorsunuz istanbul gibi bir yerde dur kalk trafige girmeme sansiniz yok o sebeple uzun sure daha cekecegiz bu durumu anlsilan.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    en son komple yazılım atılıp alıştırma yapılmıştı sizin araca ondan sonra da devam etti mi sorun?

  13. #9
    er.tansel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2016
    Yaş
    37
    Mesajlar
    4.016
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı matchmaker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en son komple yazılım atılıp alıştırma yapılmıştı sizin araca ondan sonra da devam etti mi sorun?
    Evet hala devam ediyor dun itibari ile yeniden basladi. Yazilimdan sonra bir sure duzgun calisti sonra yine ayni sorunu yapinca pazartesi servise gittim yeniden yazilim atildi bu yazilim yeni geldi dediler. Sali gunune kadar sorun yoktu sali sabah itibari ile yine ayni sikintilar mevcut. Sanzimani yerinden sokup atasim var sinir harbi yasatti iyiyce.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  14. #10
    matchmaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2017
    Yaş
    31
    Mesajlar
    120
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı er.tansel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet hala devam ediyor dun itibari ile yeniden basladi. Yazilimdan sonra bir sure duzgun calisti sonra yine ayni sorunu yapinca pazartesi servise gittim yeniden yazilim atildi bu yazilim yeni geldi dediler. Sali gunune kadar sorun yoktu sali sabah itibari ile yine ayni sikintilar mevcut. Sanzimani yerinden sokup atasim var sinir harbi yasatti iyiyce.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    geçmiş olsun Allah sabırlık versin..
    ben kayseride yaşadığım için belkide (dolayısıyla trafik olayım pek yok) sarsıntıyı hissetmiyorum çok..dediğiniz gibi sabit hızla kalkınca yağ gibi geçiyor.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •