Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 12345 SonuncuSonuncu
Toplam 41 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZH Coupe Yaz Hazırlığı..

  1. #21
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı mert hitay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kedi kapanından sonraki işlem olarak app plaka yaptırıp tampona yapıştırmayı düşünebilirim o zaman
    Kedi kapanı işini çözersen banada bi tane ayarla...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  2. #22
    mert hitay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı speedmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kedi kapanı işini çözersen banada bi tane ayarla...
    tamam abi çözersem hemen haber vericem ama çözmek lazım tekrar eski hale dönmesin En kötü ihtimalle kedileri eğiticem gece gündüz demeden her çıkışlarında inip kafalarına vurup yavaşça kaçırtıcam (hızlı kaçıncada korkup tırnaklarıyla boyayı attırıyorlar ) sonunda anlarlar herhalde yasaklı bölge olduğunu

  3. #23
    *Korkmazbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.425
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı mert hitay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam abi çözersem hemen haber vericem ama çözmek lazım tekrar eski hale dönmesin En kötü ihtimalle kedileri eğiticem gece gündüz demeden her çıkışlarında inip kafalarına vurup yavaşça kaçırtıcam (hızlı kaçıncada korkup tırnaklarıyla boyayı attırıyorlar ) sonunda anlarlar herhalde yasaklı bölge olduğunu
    Daha çok beklersin anlamalarını...
    https://pbs.twimg.com/profile_images...8/aCbORac5.jpg
    Aşk Bir Zeybeğin Hayata İtirazıdır.
    Susarsa Çatışma,
    Konuşursa Savaş,
    Yazarsa Destan,
    Severse Devrim Olur.
    Tut Ki Ben Bir ZEYBEĞİM!!!

  4. #24
    mert hitay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı speedmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha çok beklersin anlamalarını...

  5. #25
    Muhammet ŞAHİN
    MuhammeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    521
    Teşekkür / Beğen
    maaşallah kardeşim tertemiz olmuş makina
    bundan sonra biraz dikkat et bari

  6. #26
    haldunak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    470
    Teşekkür / Beğen
    boyatmanın güzelliği, gerekiyorsa direkt boyatcaksın işte. nazar değmesin. kediye, kuşa çözüm bulmak lazım...
    UYANIN, YOKSA UYKUNUZDA ÖLECEKSİNİZ!!!

  7. #27
    mert hitay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    herkese tesekkurler

  8. #28

    Üyelik tarihi
    Mart.2011
    Mesajlar
    18
    Teşekkür / Beğen
    Mahşallah süper olmuş

  9. #29

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    301
    Teşekkür / Beğen
    orayıda yapalım burayıda kurtaralım hadi burada yapılsın derken komple fırın boyaya soksan daha iyimi olurdu acaba Hayırlı olsun kardeşim.

  10. #30
    mert hitay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
     
    Konumuzun ana karekterleride burda 2 tavan 1 arkada toplamda 3 kedi tarafından suikast ediliyor coupe'ye + tavandaki 2 kedi uygunsuz haldeydiler ama telefonu getirene kadar düzeldiler coupe'mide alet ediyorlar

    [IMG][/IMG]

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •