Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 24 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Vuv coupe yeni projelerim

  1. #1
    Mert Kaan BAYKAL
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    697
    Teşekkür / Beğen

    Vuv coupe yeni projelerim

     
    herkesın fıkrını almak ıstıorum ılk olarak semıh abı (TRS coupe) namda amortisor yaptırmıs 6 lık fk kullananların dusuncesı neler bende 6lık kullanıorum sankı araba cok sertlestı dırek ılk hedefım amortısor yaptırmak kısa amortısor yaya gore,
    bu arada dıreksıyon kutum tekrar tamır gorıcek
    ardından abart egzos dusunuyorum uzerınde duz boru takılı ama son susturucu orjınal kı buyuk ıhtımal son susturucuyu patlattık sız ne dıosunuz sızce bı otto veya my racıng mı almalıyım yoksa orjınal spec devammı
    :naber
    Dost dediğin önden bıçaklar.

  2. #2
    hakanbalkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı mert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkesın fıkrını almak ıstıorum ılk olarak semıh abı (TRS coupe) namda amortisor yaptırmıs 6 lık fk kullananların dusuncesı neler bende 6lık kullanıorum sankı araba cok sertlestı dırek ılk hedefım amortısor yaptırmak kısa amortısor yaya gore,
    bu arada dıreksıyon kutum tekrar tamır gorıcek
    ardından abart egzos dusunuyorum uzerınde duz boru takılı ama son susturucu orjınal kı buyuk ıhtımal son susturucuyu patlattık sız ne dıosunuz sızce bı otto veya my racıng mı almalıyım yoksa orjınal spec devammı
    :naber
    200-300 gibi rakamlara yapılıyosa amortisör bence 400 e coil işine gir kanka...
    direksiyon kutusu sakat iş nasıl bi tamir görcek?
    I love otto

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.129
    Teşekkür / Beğen
    Sadece görüntü için bastıysan arabayı yaptoır amortisörleri rahat edersin.Ama yol tutuşumdan taviz vermem diyorsan önleri yumuşatınca yol tutuşun azalır ve kasislerden geçerken arabanın salınımı artar altını vurma riskin yüksek.
    Sert iyidir viraj yapmak çok güzel valla
    Bu arada bence de değiştirmelisin egzozunu.Polis o halde de bağlar egzozlu ikende
    Sana bide filtre lazım kanka
    Konu ArMy tarafından (05.Ağustos.2011 Saat 08:32 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
    arabalar kırılacak, tablalar vuruyor sürekli bat çıklarda. özellikle uzun yolda, düşük banketlerde çok rahatsız edici oluyor. o yüzden bence yaptır..
    yeni takozlar dahil nam'ın aldığı rakam 140 TL. amaortisör hassasiyetini isteğine göre ayarlıyorlar. benimkiler orta
    TRS Coupé

  5. #5
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    33
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
    bu arada senin son susturucu yeniydi dmi?
    TRS Coupé

  6. #6
    Murat ÖZDEMİR
    BamBam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.734
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı hakanbalkaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200-300 gibi rakamlara yapılıyosa amortisör bence 400 e coil işine gir kanka...
    direksiyon kutusu sakat iş nasıl bi tamir görcek?
    I love otto
    Hakanim su 400tl'lik coil nerde bulinur bi aydinlat hele bizi, bak durduk yere yine masraf yaw....

    Valla bulirsam o fiyata coil ve duzgun biseyse: satilik cok az kullanilmis 6cm FK yay vaaar

  7. #7
    haldunak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    470
    Teşekkür / Beğen
    valla güzel projeler mert eksozu yiyosa acıma yaptır bağırta bağırta çok güzel olur amortisör olayına yorumsuz kalırım ben...
    UYANIN, YOKSA UYKUNUZDA ÖLECEKSİNİZ!!!

  8. #8
    Murat ÖZDEMİR
    BamBam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.734
    Teşekkür / Beğen
    Valla mert 400e duzgun bi coil varsa kesinlikle satalim FKlari nam'da amortisorleri yaptirmadan...bu arada ben filtremi aldim (simota) onumuzdeki haftasonu gel beraber Aradan cikaralim CAI isini. bence projeler arasina bunu da al...

  9. #9
    Burak DİNLER
    burakdinler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6.048
    Teşekkür / Beğen
    bencede coil yaptır..ben namın amortsörünü kullanıyorum şuan 3cm lik yay ile gayet güzel hiç sekme yok sanki hiç yay takılmamış gibi gidiyor..binenlerde öyle söylüyor..sadece biraz daha basmak için coil düşünüyorum..hakanın dediği gibi biraz daha para verip coil de yaptırılabilir..izmitteki cantürk amortsör normalde 500 liraya yapıyor ama uzun yoldan gelenler için 400 e yapıyor coiloverı..normal kısaltılmış amortisörleride 100-150 arası yapıyor sanırım..

    Kimsenin yaşamına karışmam,kimseyi yaşamıma karıştırmam.
    Herkesle arkadaş olabilirim ama sadece dostlarımı severim.



  10. #10
    Mustafa İMREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1.499
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı BamBam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hakanim su 400tl'lik coil nerde bulinur bi aydinlat hele bizi, bak durduk yere yine masraf yaw....

    Valla bulirsam o fiyata coil ve duzgun biseyse: satilik cok az kullanilmis 6cm FK yay vaaar
    izmitte yapıyolar abi cantürk amortisördü sanrm ama fiyatı hakkında bilgim ama o ciwarlardadır hemen hemen egzoz konusunsda düz boru + otto spec. = Subaru olur

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •