Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 31 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Civcivimin yakıt değerleri Megane f7r)

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen

    Civcivimin yakıt değerleri Megane f7r)

     
    1998 model Megane Coupe 2.0 16V aracımın lpg ve benzin tüketim değerleri; (100 km ortalama ile)


    LPG değerlerim;
    36 litre x 2.80TL = 100,8 TL depo
    100,8TL = 502km yapılan yol = 0,20 kuruş Km de.


    Benzin Değerlerim;
    Yol bilgisayarına göre 100km de ortalama değer 6.7 litre


    6.7lt x 4,70TL = 31,49 TL

    31,49TL / 100km = 0,31 kuruş Km de.

    2.0 motor bir araç için bence çoook iyi değerler

    Buda Çarşamba-Terme arasında düz yolda anlık değer, düzde 5,4 ile 5,8 arasında, yolun eğimine göre 6,9 - 7,4 gibi rakamlarada çıkıyor arada.
    Konu onurssxx tarafından (11.Kasım.2012 Saat 19:41 ) değiştirilmiştir.

  2. #2

    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    30
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Maasallah on numara degerler f7R n gucu var yakıta takılmamak gerek.. Bende 2.0 8v 98 megane var o bıle tatmın edııcı bı guce ıvmelenmeye sahıp... Tabi benım kı aıle aracı oldugu ıcın SEDAN

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen
    Fazla takılma yok ama eski araçla bi kıyaslayım dedim, 1.6 xsara ile başa baş aynı değerler çıktı neredeyse kısaca daha rahat bineceğim artık
    Eh bizimkide aile arabası ama 3. şahıs gelene kadar şimdilik yeterli

  4. #4
    karpuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    429
    Teşekkür / Beğen
    Değerler güzel. Sanırım Kahraman abi nin yeğeni sizdiniz Fatsa dan Benim coupe mi de o aldı. Ankara plaka yine

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen
    Yok ben değilim o Diğer mesajdaki resimdeki coupeyi kastettiniz sanırım.

  6. #6
    Tunahan ÖZGENÇ-Trabzon
    tozgenc61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    173
    Teşekkür / Beğen
    o kadar gaz basmama rağmen bi türlü 100 km de 12.5 lt altına düşüremedim benim F7r ye
    ​61 LH 592

  7. #7

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen
    Uzunda sabit gidersen çokta diplemezsen kokluyor gibi bişey çoğu arabaya göre

  8. #8
    Tunahan ÖZGENÇ-Trabzon
    tozgenc61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    173
    Teşekkür / Beğen
    Aracı çoğunlukla sabah 8 km akşam 8 km işe gidiş gelişte kullanıyorum haliyle motoru ısıtmak için rolantide 2-3 dk. çalıştırıyorum iş sitresini atmak için de malum biraz gazlayınca 100 km de ortalama 12.5 lt benzin sarfiyatı kaçınılmaz oluyo ama dolmuştan ucuza geliyo he değermi hemde sonuna kadar
    ​61 LH 592

  9. #9
    Cantekin YAVUZ
    cantekin67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    647
    Teşekkür / Beğen
    İzmir-Isparta yolu ortalamam: 6.3 LT
    Aslında 0,2 LT fazla, motor hava aldığından devir yükseliyor şehir içi beklemeleri uzun sürdü aksi gibi.

  10. #10
    Naim SÜLEYMAN ŞENSOY sulexman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    30
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı PULAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerler güzel. Sanırım Kahraman abi nin yeğeni sizdiniz Fatsa dan Benim coupe mi de o aldı. Ankara plaka yine
    hocam kahraman ın yeğeni benim araç izmirde değil mi ?
    Bizim Sözümüz Dosta Tatlı,Düşmana Kurşundur.Namerde Hançer, Merde Candır .Canımız Dosta Feda,Düşmana Beladır...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •