Kalorifer Sorunu

ahmet27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
514
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
hacı abi termostat bozulan bir parça değildir diyecem...yine bana muhaletsin diyecen ))

ben en iyisi mesaj yazan arkadaşa acı haberi vereyim...
Valla bal gibi bozulan bi parça :)

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
Valla bal gibi bozulan bi parça :)

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


içinde civa var...neresi bozuluyo...yayı mı fırlıyo...
2 yılda bi antifrizi değiştirerek kullan..en az 10 sene ömrü var bence

ayrıca bozulunca açık kalacak yapmışlar ve yedek valf bırakmışlar diye duymuştum...
 

ahmet27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
514
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
içinde civa var...neresi bozuluyo...yayı mı fırlıyo...
2 yılda bi antifrizi değiştirerek kullan..en az 10 sene ömrü var bence

ayrıca bozulunca açık kalacak yapmışlar ve yedek valf bırakmışlar diye duymuştum...
10 senede olsa sonuçta bozulabilecek parca. Belki araç 10 sene antifirizsiz kulllanildi. Belkide hatali uretildi. Yedek valf yağ filtresinde mevcut. Yag filtresi tikandiktan sonra ve yuksek devirlerde basinca göre araç yagsiz kalmasin diye bi kapakcik acilip yag suzulmeden gider. Sonucta termostatin acik kalmasida bi arizadir. Motor ideal calisma sicakligina çok geç ulasacaindan veya soguk havada ulasamayacagindan fazla yakit yakacaktir. Yağın ısısı istenilen sicakliga ulasamayacktir. Her turlu zararli acik veya kapali kalmasi. Kapali da kalsa araç fan acsa bile termostat su gecisine izin veremediginden hararette gozu yoksa şoförün ust conta pert. Bi link varda baska site olduğu için atmiyorum. Bi arama motoruna yazip arastirin derim acizane

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
10 senede olsa sonuçta bozulabilecek parca. Belki araç 10 sene antifirizsiz kulllanildi. Belkide hatali uretildi. Yedek valf yağ filtresinde mevcut. Yag filtresi tikandiktan sonra ve yuksek devirlerde basinca göre araç yagsiz kalmasin diye bi kapakcik acilip yag suzulmeden gider. Sonucta termostatin acik kalmasida bi arizadir. Motor ideal calisma sicakligina çok geç ulasacaindan veya soguk havada ulasamayacagindan fazla yakit yakacaktir. Yağın ısısı istenilen sicakliga ulasamayacktir. Her turlu zararli acik veya kapali kalmasi. Kapali da kalsa araç fan acsa bile termostat su gecisine izin veremediginden hararette gozu yoksa şoförün ust conta pert. Bi link varda baska site olduğu için atmiyorum. Bi arama motoruna yazip arastirin derim acizane

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

bu contayı siz...ekmek gibi bişey sanıyonuz galiba..)))
anında yanıyo, kuruyo falan ))

330 bin km de idi benim araba...800 km susuz geldim...
motoru 100 de 100 idi...
o zaman hiç anlamıyodum arabadan...yine bişi olmadı ))

motor üst kapağı açılmadıktan sonra conta, monta yanmaz hacı abi...

conta dediğin şey mm lik bir parça....su yolu yok bişi yok...
iki tuğlanın arasındaki çimento gibi bişi


termostat kapalı kalıp conta yanması olayına inanmiyorum..
bozulsa bile açık olacak şekilde yapılıyor..
 
Son düzenleme:

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
ayrıca arkadaşın önceki mesajlaına baktım..
komşusu varmış...silindir pistonunda su görmüş..
falan fistan...

o zaman ustan sallıyor demiştim..

arkadaşın contası arızalı işte hacı baba...

kimse termostatı durduk yere sökmez...bozuk ise yenisini alır..
radyatör karışıyorsa kaynak yaptırır

:eyv
 

ahmet27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
514
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
bu contayı siz...ekmek gibi bişey sanıyonuz galiba..)))
anında yanıyo, kuruyo falan ))

330 bin km de idi benim araba...800 km susuz geldim...
motoru 100 de 100 idi...
o zaman hiç anlamıyodum arabadan...yine bişi olmadı ))

motor üst kapağı açılmadıktan sonra conta, monta yanmaz hacı abi...

conta dediğin şey mm lik bir parça....su yolu yok bişi yok...
iki tuğlanın arasındaki çimento gibi bişi


termostat kapalı kalıp conta yanması olayına inanmiyorum..
bozulsa bile açık olacak şekilde yapılıyor..

Conta bir seferde yanacak bir şey demedim. Ama bir kere hararet yukselirde sona dayanirsa illaki zarar görür. Aninda pert demedim. Motorun ne kadar sağlıklı olduğu ekspertizde araci zincire baglayip gaza basmakla deil kompresyon ölçümünde belli olur. Yoksa araç yag yaksin ama yazilim atilsin ekspertizde 00 de 100 çıktı denilsin. Siz o şekilde gelmis olabilirsiniz. Conta yanmasi aninda belli etmeyebilir. 2 3 ay da surebilir. 1 senede

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
Conta bir seferde yanacak bir şey demedim. Ama bir kere hararet yukselirde sona dayanirsa illaki zarar görür. Aninda pert demedim. Motorun ne kadar sağlıklı olduğu ekspertizde araci zincire baglayip gaza basmakla deil kompresyon ölçümünde belli olur. Yoksa araç yag yaksin ama yazilim atilsin ekspertizde 00 de 100 çıktı denilsin. Siz o şekilde gelmis olabilirsiniz. Conta yanmasi aninda belli etmeyebilir. 2 3 ay da surebilir. 1 senede

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

conta yanlış yakılmadı ise...fabrikadan çıktığı gibi ise yanmaz..
110-120 dereyede su çıkınca plastik boru erir...
oradan buhar şekinde atar...anlarsın durdurursun arabayı...

fabrikadan çıktıkdan sonra açıldığı an üstü o motor çöp olur..
sanayi de trigeri dağıtmalarının sebebi de bu zaten...

330 bin de idi..benimkisi...subapları görmemiştimde..
silindilerin üstünde çok çok az bi siyahlık vardı...inan için sıfır gibiydi..

yapıldıktan sonra bilrek yapıyolar zaten..motorunu öldürüyorlar bilerek..
motor yapıldıktan 2 sene geçti..
emin ol şimdi pistonlar kapkaradır ve paslanmıştır...

yani o gördüğün yanmış contalar, içi kara motorlarn öncedne üstü zaten açılmıştır ))
 
Son düzenleme:

ahmet27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
514
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
conta yanlış yakılmadı ise...fabrikadan çıktığı gibi ise yanmaz..
110-120 dereyede su çıkınca plastik boru erir...
oradan buhar şekinde atar...anlarsın durdurursun arabayı...

fabrikadan çıktıkdan sonra açıldığı an üstü o motor çöp olur..
sanayi de trigeri dağıtmalarının sebebi de bu zaten...

330 bin de idi..benimkisi...subapları görmemiştimde..
silindilerin üstünde çok çok az bi siyahlık vardı...inan için sıfır gibiydi..

yapıldıktan sonra bilrek yapıyolar zaten..motor yapıldıktan 2 sene geçti..
emin ol şimdi pistonlar kapkaradır ve paslanmıştır...

trigeri kopatırsanız üst kapakla oynatmayın....subap alıp taktırın....


rektefiye ne demek mesela...rektefiye olmasaydı daha güzeldi benim motor )))

Bu mesaji ciddi mi yaziyorsunuz. Ust kapakla oynatmadan nasil subap taktirmayi dusunuyorsunuz?

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepki puanı
22
Puanları
0
Yaş
42
neden dalga geçiyim arkadaş...

bak adam nasıl takıyo ))
taşı , zımparayı sürüyo tamam..
conta böyle takılır...

rektefiyeye 300-400 tl para vermiştim....
conta kaçıııyo...
subaplar kaçırıyo..
nasıl bi rektefiye bu arkadaş )))
yeni subap alıp kendim taksam daha iyi yapardım...

sanayide yapıyo diye bedava yapmıyo ki..10 tene vida sokuyo alıyo 1000 tl işciliğini yine

 

ahmet27

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
514
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
neden dalga geçiyim arkadaş...

bak adam nasıl takıyo ))
taşı , zımparayı sürüyo tamam..
conta böyle takılır...

rektefiyeye 300-400 tl para vermiştim....
conta kaçıııyo...
subaplar kaçırıyo..
nasıl bi rektefiye bu arkadaş )))
yeni subap alıp kendim taksam daha iyi yapardım...

sanayide yapıyo diye bedava yapmıyo ki..10 tene vida sokuyo alıyo 1000 tl işciliğini yine

Tamam hacim. Siz öylece takin :)

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst