1.5 dci 100 hp mazot ve turbo basinci

minikya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
1.5 dci 100 hp k9k728 motorda olmasi gereken mazot ve turbo basinci nedir? Aracimdaki bir arizayi cozmeye calisiyorum. Aracim 2007 scenic exception. Aracının çekişi ve ara hızlanması 100 hp ye gore yetersiz geliyor. Yakit tuketimide biraz fazla.Turbo için harici gösterge tarım, emme manifoldundan hemen önce ölçüm alıyorum. 4. 5. Viteste dip gazda 1,4- 1,6 bara kadar çıkıyor. Sonrada enjeksiyon sistemini kontrol edin diyor.gazı bırakınca mesaj gidiyor. Cihaza baglandiginda max basinc degeri asildi diyor. Mazot basıncında ölçmek istiyorum ama nasıl yaparım aklıma bir yöntem gelmedi şimdilik. Konuya fikir verebilecek ve yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Elektrovana orijinal değişti, turbo vgt vakum çalışıyor,hareket ediyor. Egr komple sokulup temizlendi. Bugünde map sensorunu söküp temizliycem.

B1-730HD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

bambam11

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
807
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Obd den de basınç okuyup sizin okudugunuzla ayni mi onu kontrol edin
 

minikya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Turbo basıncından bahsediyorsaniz onu yaptım, aynı.

B1-730HD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

bambam11

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
807
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
O zaman sensör de problem yok boş yere sokmeyin.
 

Servet Aydın

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
358
Tepki puanı
36
Puanları
0
1650 bar enjektör, 1.2 bar turbo basıncı olması lazım. Bu arada, hava akış metre. Onuda temizleyin
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,150
Tepki puanı
72
Puanları
48
Geçmiş olsun.Aracınızda yazılım yok değil mi?
 

bambam11

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
807
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Ray basıncıni kontrol eden bir valf var o da tıkanmış olabilir basıncı tahliye edemeyince patlamasin diye emniyete aliyordur. Bir bosch car service ile görüşün
 

minikya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48

minikya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Ray basıncıni kontrol eden bir valf var o da tıkanmış olabilir basıncı tahliye edemeyince patlamasin diye emniyete aliyordur. Bir bosch car service ile görüşün
Bu basıncı obd uzerınden benım kontrol etmem mümkünmü. Ne olarak bakmam lazım.

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

minikya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
1650 bar enjektör, 1.2 bar turbo basıncı olması lazım. Bu arada, hava akış metre. Onuda temizleyin
Araç bazen dediğiniz gibi turbo basıncı hızla tukselip 1.2 bar seviyesinde tık diye sabitliyor. Bazende 1.4 - 1.5 e kadar dayanıyor. Enjektör basıncını obd den gorebilirmiyim. Motor devrine göre değişirmi, yoksa her devirde sabitmidir. Hava akış metreyi nasıl neyle temizleyebilirim.

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst