Evet. Soğukken de gelir. Karter havalandırma rolantide yeteri kadar vakum sağlamaz.İster soğuk, ister sıcak yağ olsun. Turbo vakumu arttığında o buharı göremezsiniz. Kompresyon kaçağını bu şekilde anlayamazsınız. Kompresyon kaçağı yanma olmuyorken, enjektör yuvasından silindir üzerine bağlanan özel manometrelerle anlaşılır. Korkunuz kompresyon kaçağı ise, anlaşılma ve kontrol yöntemi bu değildir.
Sabah çalıştırdığımda ekzos dan beyaz duman çıkıyor sonrasında kesiliyor... bir kaç yere sorduğumda.. silindir kapak contası yanmış yada su kaçırıyor yada silindir kapağı çatlak olabileceği söylendi...
6-7 ay evvel motor yaptırdım.. turboları vs.. tammını değiştirdim ( oysa sandık motor almam gerekiyordu ) bu durum motor yaptırma hatam olabilir mi.. rektefiye firması yanlış bir değer yada ona benzer bişi yapmış olabilir mi.. konu hakkında bilgisi olan var ise yardımcı olursa sevinirim