16 YD 848 snow mode

cantekin67

Cantekin YAVUZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
647
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
35
Kar lastiğini yalnızca mucbir durumlar için aldım, kara zaten girmem diyorsan yorum yapamam ama; lastik yanak ebatının biraz düşük olması gerekirdi. Davlumbaza dolan kar veya pislik, lastiğin görevini yapmasına en büyük engeldir.
 

dexterite

ERKAN SARIGÜL,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
308
Tepki puanı
12
Puanları
0
Yaş
40
Kar lastiğini yalnızca mucbir durumlar için aldım, kara zaten girmem diyorsan yorum yapamam ama; lastik yanak ebatının biraz düşük olması gerekirdi. Davlumbaza dolan kar veya pislik, lastiğin görevini yapmasına en büyük engeldir.
mecburi durumlar için aldım demenden benim anladığım sabah işe gitmek için evden çıktığında ''aaa bu kar nerden çıktı'' şokuyla -2 derecede söve söve janları değiştirmen oluyor.
öncelikle belirtmek isterim kar lastiği yada 4 mevsim lastiği diye lastik türleri yok arkadaşlar.bunlar halk arasında çıkmış yada lastikçi abinin lastik satmak için uydurduğu lastiktir.lastikler yazlık ve kışlıktır sadece.yazlık lastikler sıcaklık +7 derecenin altına düştüğü zamanlarda aşırı sertleştiğinden ve yağmur kanalları kışlık lastiklerden daha zayıf olduğu için tam görevini yapamaz.bu yüzden kışlık lastikleri tercih ettim.
şimdi diyenler olur ''sanki rally yapıyo uyanık,sanki hakkını verebilcek?''...ne rally ne şekil yapıyoz ;BİZ TEDBİRİ ALALIM,TAKDİRİ YÜCE RABBİMİN diyoz.he bide sağlamsa lassa :)
lastik yanak ebatı 60mm.daha küçük ebata gerek yok bence,davlumbaza dolcak kadar pislik ve karlı ortam olmadı daha hiç.
 

dexterite

ERKAN SARIGÜL,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
308
Tepki puanı
12
Puanları
0
Yaş
40

bilmeyenler için mekan uludağ gişeler
 

cantekin67

Cantekin YAVUZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
647
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
35
mecburi durumlar için aldım demenden benim anladığım sabah işe gitmek için evden çıktığında ''aaa bu kar nerden çıktı'' şokuyla -2 derecede söve söve janları değiştirmen oluyor.
öncelikle belirtmek isterim kar lastiği yada 4 mevsim lastiği diye lastik türleri yok arkadaşlar.bunlar halk arasında çıkmış yada lastikçi abinin lastik satmak için uydurduğu lastiktir.lastikler yazlık ve kışlıktır sadece.yazlık lastikler sıcaklık +7 derecenin altına düştüğü zamanlarda aşırı sertleştiğinden ve yağmur kanalları kışlık lastiklerden daha zayıf olduğu için tam görevini yapamaz.bu yüzden kışlık lastikleri tercih ettim.
şimdi diyenler olur ''sanki rally yapıyo uyanık,sanki hakkını verebilcek?''...ne rally ne şekil yapıyoz ;BİZ TEDBİRİ ALALIM,TAKDİRİ YÜCE RABBİMİN diyoz.he bide sağlamsa lassa :)
lastik yanak ebatı 60mm.daha küçük ebata gerek yok bence,davlumbaza dolcak kadar pislik ve karlı ortam olmadı daha hiç.

Dostum, her türlü koşul için lastik var. Sadece ticari olarak yaygın değiller. Kış, kar-buz, yazlık, ıslak, slick ve daha birçok çeşit var. Hava sıcaklığının sürekli düşük olduğu ülkelerde veya eyaletlerde içi çivili ince taban lastikler kullanılmaktadır. Bunlar zamanında ülkemizde de satıldı ama ses ve konfor konusunda iyi olmadıkları daha doğrusu o kadar gereksinim duyulmadığı için ticari gücünü kaybetti. Tabi fiyatları olağanüstü rakamlardı.

Yoğun kar koşullarında özellikle uzun yolda hava sıcaklığı iyice düştükçe karlı yüzey çamurluk içine dolmakta ve donup aracın hareket kabiliyetini kısıtlamaktadır. Tavsiyem o yüzden ebatlarınız mantıklı ölçülerde olmalıdır. Mesela sen 55 yanak takabilirdin.

Ülkemizde özellikle intermediate lastik satılıyor, bu yüzden yazın ve kışın ayrı lastikler kullanarak ömürlerini 100% artırmak mümkün zaten bu konuda da herkes hemfikir.
 

dexterite

ERKAN SARIGÜL,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
308
Tepki puanı
12
Puanları
0
Yaş
40
Dostum, her türlü koşul için lastik var. Sadece ticari olarak yaygın değiller. Kış, kar-buz, yazlık, ıslak, slick ve daha birçok çeşit var. Hava sıcaklığının sürekli düşük olduğu ülkelerde veya eyaletlerde içi çivili ince taban lastikler kullanılmaktadır. Bunlar zamanında ülkemizde de satıldı ama ses ve konfor konusunda iyi olmadıkları daha doğrusu o kadar gereksinim duyulmadığı için ticari gücünü kaybetti. Tabi fiyatları olağanüstü rakamlardı.

Yoğun kar koşullarında özellikle uzun yolda hava sıcaklığı iyice düştükçe karlı yüzey çamurluk içine dolmakta ve donup aracın hareket kabiliyetini kısıtlamaktadır. Tavsiyem o yüzden ebatlarınız mantıklı ölçülerde olmalıdır. Mesela sen 55 yanak takabilirdin.

Ülkemizde özellikle intermediate lastik satılıyor, bu yüzden yazın ve kışın ayrı lastikler kullanarak ömürlerini 100% artırmak mümkün zaten bu konuda da herkes hemfikir.
aynı dili farklı yoldan konuştuğumuzu umuyorum.o tip lastiklerin olduğunu biliyoruz .hatta meraktan çivili lastikte kullandım zamanında.fakat biz ne ekvatorda nede alaskada yaşıyoruz o yüzden çok kasmanın anlamı yok kar-buz falan :) .bizim amacımız en uygun fiyata güvenliği arttırmak.yanakların 60 ve ya 55 olması;yine söylüyorum 65 ile 60 tartışması yapsaydık haklısın derdim.65 yanak çamurluğa sürtüyor ama 60 sürtmüyor.55 ise bana hiçbir şey kazandırmıyor sadece fazla para ödemek oluyor.çamurlukla lastik arasının dolcanı düşünen insan arabasını hiç basmasın ,yada karda pislikte arabasına binmeyip karşısında bi kahve içip evine dönsün
 

dexterite

ERKAN SARIGÜL,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
308
Tepki puanı
12
Puanları
0
Yaş
40
her tür lastik var dediğin lastikler yazlık ve kışlığın alt grupları gibi oluyor mesela:lassa snoways kış lastiği olarak biliniyor ıceways ise kar lastiği yada buz lastiği
ama katoloğu açtığında herikisinde kışlık lastik sınıfında bulunuyor
 
Üst