2001 Megane Coupe'min eski ve yeni hali.Çok eleştireceksiniz:((

MatraX_07

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
2,647
Tepki puanı
0
Puanları
0
Antalyada olarak her turluı yardım ve destege hazırım
 

TRSemih

Semih Yağıbasan-Ankara,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
5,583
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
38
öncelikle aramıza hoş geldiniz, aracınız hayırlı olsun.

Murat'a katılıyorum.. aile aracı olarak kullanmak en başta aracın doğasına aykırı. araçta kısa yay ile birlikte kısaltılmış amortisör veya coilover kullanılırsa orijinaldeki konforla neredeyse birebir olur. sadece kaldırıma çıkamazsınız ve tümseklerden durarak geçmek zorunda kalırsınız. bu aşkı yaşayanlarda bunu tuzu biberi kabul eder, problem etmez zaten. kaldı ki, patlak 4 amortisörle orijinal haliylede konfor elde edilemez..

ayrıca, fabrika bu araçları her türlü yol şartına, her türlü sert kullanıma uyacak şekilde üretiyor. bizim yaptğımıza (sizin anlamadığınız), daha çok kişiselleştirme diyelim.. çok basit iki örnek vermek gerekirse; kaliteli müzik dinlemek istersiniz, kutu bas, anfi takarsınız (aracınızda olduğu gibi).. aracın yol tutuşunu iyileştirmek istersiniz, kısa yay+amortisör takarsınız gibi..

sizin aracınızda bilinçsiz ve profesyonel olmayan değişiklikler yapılmış ve bu da aracı yanlış yorumlamanıza sebep olmuş, yazdıklarınızdan bunu anladım.. forumda rfc tuning araçları bölümünden coupeleri incelerseniz, her birinin itina ve binbir emekle, hatta yurt dışından malzeme getirtilerek şu an ki kondisyonlarının sağlandığını görebilirsiniz..
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,553
Tepki puanı
1,685
Puanları
113
Yaş
55
​Kullanan sensin,kafana göre takıl...:eyv
 

asipoyraz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
117
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
öncelikle aramıza hoş geldiniz, aracınız hayırlı olsun.

Murat'a katılıyorum.. aile aracı olarak kullanmak en başta aracın doğasına aykırı. araçta kısa yay ile birlikte kısaltılmış amortisör veya coilover kullanılırsa orijinaldeki konforla neredeyse birebir olur. sadece kaldırıma çıkamazsınız ve tümseklerden durarak geçmek zorunda kalırsınız. bu aşkı yaşayanlarda bunu tuzu biberi kabul eder, problem etmez zaten. kaldı ki, patlak 4 amortisörle orijinal haliylede konfor elde edilemez..

ayrıca, fabrika bu araçları her türlü yol şartına, her türlü sert kullanıma uyacak şekilde üretiyor. bizim yaptğımıza (sizin anlamadığınız), daha çok kişiselleştirme diyelim.. çok basit iki örnek vermek gerekirse; kaliteli müzik dinlemek istersiniz, kutu bas, anfi takarsınız (aracınızda olduğu gibi).. aracın yol tutuşunu iyileştirmek istersiniz, kısa yay+amortisör takarsınız gibi..

sizin aracınızda bilinçsiz ve profesyonel olmayan değişiklikler yapılmış ve bu da aracı yanlış yorumlamanıza sebep olmuş, yazdıklarınızdan bunu anladım.. forumda rfc tuning araçları bölümünden coupeleri incelerseniz, her birinin itina ve binbir emekle, hatta yurt dışından malzeme getirtilerek şu an ki kondisyonlarının sağlandığını görebilirsiniz..

semih bey dediklerinize katılıyorum da işte Antalyada pek sizin dediğiniz gibi olmuyor yollar inanılmaz bozuk. Siz Ankaradasınız sanırım. bu arada modifiye ve tuning zaman ve bütçe işi.benim aracın lastiklerini hava ayarı yaptırcak fırsatım olmuyor :)))Ayrıca Profosyenellik Antalyada belki de çok azdır. Arabayı alıdığım ilk gün güneş yanıgı görünmesin diye tavanı ve ön kaputu kaplattım. boyaya vermeden önce folyoları bir söktük ki aman allahım dedim kaplayan çocuklar arabanın her kıyısını köşesini maket bıçağıyla folyoyu yapıştırırıken çizmişler folyoyu çıkarırken aracın verniği kalktı insan bu aracı bi kaplarken uyarır derki böyle böyle kaplıyoruz araban sonra böyle olcak haberin olsun diye.. oo ne gezer. herkes anlık para kazanma derdinde.
 

hakanbalkaya

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
yükseklik konusunda benim arabayı görmeyin ozaman :D
 

onur2ran

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
70
Puanları
0
Eski halinde biraz apaçilik varmış.Sadeleştirmeniz iyi olmuş ancak bunların orj.jantlarını da bulup kullanın derim.
 

mert hitay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
0
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
31
yeni hali orj'e dönmüş gibi daha güzel olmuş bence :) jantta bulursanız orj. kaçırmayın çok daha güzel durur :eyv
 

meganeankara

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
yeni hali daha iyi diğeri gerçekten iğrençmiş :)
 

ygt

Yiğit GÜLER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
1,439
Tepki puanı
1
Puanları
0
arcınız guzel fakat suanda yapnız gereken o jant kapallarından enazından bır an once kurtulmanız en ıyı ıhtımallede
aracın onrjınal jantını temın edersenız guzel bır goruntu ortaya cıkacaktır + olarkta folyo cekılırken sızı zaten uyarmazlar vernık atması
sızın aracınızın daha once kputunun veya tavanın boyalı olmasından kaynaklanır yanı ceken kısıde veya folyonun kalıtesıyle alakalı bır durum degıl
 

babyolog

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Orjinali severim, size tek önerim ya orjinal jant bulun yada başka kapak alın :) Allah kaza bela vermesin :).
Bu arada farlarınız zaten orjinal olmadığı için dediğiniz belirtileri vermesi gayet normal
 
Üst