395 Beygirlik Golf 0-100 km/s 3.9 saniye

Baki Cali

,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
456
Tepki puanı
178
Puanları
0
Yaş
27
Concept-0-1.jpg


Bu sene 40. yılına giren Volkswagen Golf artık klasik unvanını hak etmiş durumda. Bu hafta Şanghay Otomobil Fuarı‘nda görücüye çıkan Golf R 400 konsepti, Golf’ü klasik yapan tüm detayları son teknolojiyle buluşturarak Golf’ün bu unvanı hakkıyla elde ettiğini ortaya koyuyor. Golf R, normalde 295 beygir üretmesi beklenen 2 litrelik turboşarj motoruyla 395 beygir üretiyor.

6 ileri vitesli DSG şanzımandan güç alan araç dört çekişli. Volkswagen’in sadece 3,9 saniyede 0′dan 100 kilometreye çıkabildiğini iddia ettiği otomobil 280 km/s hıza ulaşabiliyor. Güçlendirilmiş krank kutusu ve turboşarj sayesinde 450 nm tork sağlayan motor, 3 kapılı bir hatchback modeli için epey etkileyici.

VW-Golf-R-400-Concept-1.jpg


Temel alınan Golf R modelinden 20 mm daha geniş bir gövdeye sahip olan R 400′de karbonfiber parçalar tercih edilerek 45 kilogram hafifleme sağlanmış. Aracın içinde ise her şey deri ve Alcantara kumaşla kaplanarak lüks bir his verilmiş. Ancak limon sarısı dikişler herkesin hoşuna gitmeyebilir.

golfr400_3.jpg

VW-Golf-R-400-Concept-5.jpg



Normalde bu tip konsept araçlar uçuk fikirleri ve uygulamaları bir araya getiren denemeler niteliğinde olsa da Volkswagen Golf R 400′ü gerçekten seri üretime almayı planladığını açıkladı. Aracın fiyatı veya hangi pazarlarda piyasaya çıkacağı konusunda ise herhangi bir açıklama yapılmadı.

VW-Golf-R-400-Concept-2.jpg


VW-Golf-R-400-Concept-4.jpg



Ben kendi yorumumu belirtiyorum zaten haberde de açıklandığı gibi sarı detaylar itici geldi :D bunların yerine kırmızı olabilirdi :eyv
Arabanın tasarımına diyecek hiç bir lafım yok gerçi vw yıllardır aynı tasarımı yapıp (sadece makyajlayarak) yeni kasa diye satıyor.
Fiyata gelince bu aradanın taban fiyatı 150 bin tl olur :))

Kaynakça : http://www.log.com.tr/volkswagendan-395-beygir-guc-ureten-golf-r-400-konsepti/

----------------------------------------------------------------------------------------

1398863444729.jpg


ompakt pazarın başarılı oyuncularından Golf, 7'nci nesliyle birlikte özel bir versiyona kavuşuyor. Konsept olarak tanıtılan R400, güçlü motoruyla süperspor otomobillere gözdağı veriyor.


Volkswagen (VW), kompakt oyuncusu Golf'ün süperspor otomobilleri aratmayan bir konseptini hazırladı. Markanın Golf R üzerine inşa ettiği konsept, 400 beygirlik gücü ve özel rengiyle dikkat çekiyor.



GÜMÜŞ ÜZERİNE SARI


Tam 40 yıl önce satışa sunulan Golf, markanın gelişmesinde önemli bir role sahip. Araç için üretilen tüm spor modeller, büyük ilgi görürken, 5'inci nesille birlikte gelen R32 ve ardından 6'ncı jenerasyondaki R modeli, pahalı spor otomobillere önemli birer alternatif oldu. 7'nci nesille birlikte performans çıtasını iyice yükselten araç, küçük hacimli motorla da güçlü olunabileceğini kanıtlıyor.

Aracın GTI ve R versiyonlarının üzerine konumlanan R400, sportif bodykitiyle son derece agresif bir görünüme sahip. Yeni ön tampon, geniş hava girişleriyle şekillendirilmiş. Panjuru enlemesine geçen, hatta farların altına kadar uzanan limon sarısı şerit, araca çekici bir görünüm kazandırmış. R logosu ve fren kaliperlerinde de kendisine yer bulan sarı rengin, gümüş karoserle uyumu etkileyici. Dönüş efektli 5 kollu jantlar ve siyah aynalar da tasarımdaki sportifliği tamamlayıcı unsurlar arasında. Arka tasarımda da geniş ve rüzgarı şekillendiren detaylara sahip tampon, büyük tavan spoyleri, dev difüzör ve geniş çaplı çift egzoz çıkışı performans hakkında yeterli bilgiyi sunuyor.



2 LİTRELİK BENZİNLİ ÜNİTE


Markanın yeni nesil Golf ile tanıttığı R versiyonu, 300 beygir güç ve 380 nm torkuyla yüksek performans sunuyor. R400 ise, çok daha fazlasını arayanlar için geliştirilmiş. 2 litrelik turbo beslemeli TSı motorun görev yaptığı araç, 400 beygir güç ve 450 nm tork üretiyor. Motor, maksimum torkunu 2 bin 400 ile 6 bin devirler arasında sabit olarak üretebiliyor. 4 Motion isimli 4 tekerlekten çekiş sistemini kullanan araç, gücünü 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzımanla (DSG) tekerleklere aktarıyor. Bu sayede R400, 0'dan 100 km/s sürate sadece 3.9 saniyede ulaşabiliyor. Standart R versiyonuna göre bu süre tam 1 saniye daha kısa. Aracın maksimum süratiyse saatte 280 kilometre (Standart R: 250 km/s) olarak belirlenmiş. Araç, yapılan çalışmalarla birlikte yaklaşık 60 kilogram hafifletilmiş. Konseptin ağırlığı 1420 kilogramda tutulmuş.



ÖN KOLTUKLAR YARIŞ TİPİ


VW, R400 ile birlikte renkli şerit uygulamalarında yeni bir seri geliştirmiş oldu. GTI'ların ön parjurunda ve kabindeki dikişlerinde kırmızı rengi tercih eden üretici, R versiyonlarında krom bir hat kullanıyor. Sportif dizel GTE'de mavi olan bu renk, yeni R400 ile Limon sarısı oluyor. Bu renk, aracın iç mekanındaki tüm detaylarda kendine yer buluyor. Aracın ön bölümünde en fazla dikkat çeken nokta, yarış koltukları oluyor. Tek parça halinde tasarlanan koltukların dikişleri sarı renk. Ana malzeme ise alkantra. Geri kalan alanlar ise nappa deriyle kaplanmış. Konsoldaysa bolca alüminyum ve piyano siyahı kaplamalara yer verilmiş.



ÇİFT SPOYLER STANDART


Aracın arka tasarımdaki en dikkat çekici nokta ortaya konumlandırılmış çift egzoz çıkışı. 3.2 litrelik V6 motorla donatılan Golf R32 (5'inci jenerasyon) ile başlayan egzoz tasarımı, 6'ncı nesille birlikte R versiyonunda da yerini aldı. 7'nci nesilde marka, bu şekilde değişikliğe gitti. Türkiye'ye yılsonunda gelmesi beklenen yeni nesil Golf R, sağ ve sola yerleştirilmiş daha küçük çaplı ikişer egzoz çıkışına sahip. Marka, yeni nesilde bu değişikliğe gitse de, R400 geleneklerine sadık kalıyor. 200 milim aralıkla yerleştirilen 110 milim çapındaki iki geniş egzoz çıkışı, aracın gücü hakkında bilgi veriyor. Aracın tavanındaysa iki ayrı spoyler bulunuyor. İlk spoyler, LED fren lambasına entegre edilen ve normal otomobillerde bile gördüğümüz ince bir yapıda. İkinci spoylerse, ilkinin üzerine yerleştirilmiş ve çok daha iri.




20 MİLİM DAHA ALÇAK


Golf R'a göre sürüş yüksekliği 20milimazaltılan konsept, spor süspansiyonla donatılmış. Aracın Elektronik Stabilite Kontrolü'ne (ESC) entegre birmerkezi diferansiyel kilidi, bir de elektronik diferansiyel kilidi (XDS+) bulunuyor. Araçta görev yapan 19 inçlik jantlar, 235/35 ebatlarındaki lastiklerle birlikte kullanılıyor.


http://www.sabah.com.tr/Otomobil/2014/04/30/golften-ozel-versiyon
 
Son düzenleme:

AhmetVeysel53

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
693
Tepki puanı
15
Puanları
0
Yaş
29
Mercedes-Benz C180 dururken tırt arabalara bu para verilir mi tartışılır.
Sanki ralliye katılıcaz 395 HPmiş :D
 

Baki Cali

,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
456
Tepki puanı
178
Puanları
0
Yaş
27
Mercedes-Benz C180 dururken tırt arabalara bu para verilir mi tartışılır.
Sanki ralliye katılıcaz 395 HPmiş :D

Abi c 180 benzinli onu gec cla 180 alinir dizel :D 2.0 dizel A4 alinor bmw 3.20d alinir alinirda alınır yanii :D hatta istenirse bunlarin yuksek hacimli benzinliside alinir performans istenirse :D 5.20 i - E180 merso alinir :D liste de uzar gider :D

Tapatalk programından takla atarak gönderildi.
 

drmgedikbas

Mete Gedikbaş
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
736
Tepki puanı
74
Puanları
0
Yaş
35
Aile babası renault kullanıcısı kimliğinden kopmak lazım arada bir abilerim ya :) on numara araba olmuş :)
 

ardadrmz

Arda Durmaz, T.C Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eyl 2012
Mesajlar
1,273
Tepki puanı
39
Puanları
0
Yaş
32
araba güzel:eyv ama bu paralar verilir mi tartışılırhımm
 

Baki Cali

,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
456
Tepki puanı
178
Puanları
0
Yaş
27
Aile babası renault kullanıcısı kimliğinden kopmak lazım arada bir abilerim ya :) on numara araba olmuş :)

Bakalim kac paradan satisa sunulacak :)


araba güzel:eyv ama bu paralar verilir mi tartışılırhımm

Valla fiyat tam belli degil araba uretimede girmemis daha ama dedigin gibi olurdiye tamin ediyorum: ) vw bu sonucta suan passatin dsg li full+full opsiyonlu fiyati 110 120 yi buluyor :)

Tapatalk programından takla atarak gönderildi.
 

KaRaHaN

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
7,127
Tepki puanı
442
Puanları
0
Yaş
43
Aracın motoruna diyecek yok ama ben öyle bir motoru daha güzel bir kasa da satmayı düşünürdüm örneğin scroccoyu tekrar tasarlamak gibi. 120 hp 160 hp güçler o kasaya yazık oluyor
 

Baki Cali

,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
456
Tepki puanı
178
Puanları
0
Yaş
27
Aracın motoruna diyecek yok ama ben öyle bir motoru daha güzel bir kasa da satmayı düşünürdüm örneğin scroccoyu tekrar tasarlamak gibi. 120 hp 160 hp güçler o kasaya yazık oluyor

Cok dogru bir tespit abim 1.4 160 hp ye bak bir de 2.0 395 e :D golf te sinif olarak dusuk bir arac zaten :)

Tapatalk programından takla atarak gönderildi.
 

laguna60

Kadir ÇAKIR,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
2,284
Tepki puanı
58
Puanları
0
Yaş
47
Araç süper ama fiyat olarak yüksek.Kullanıcısı olarak söylüyorum arkadaşlar wolksvagen dünyası da bir başka.
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
golf güzelliği dillere destan. güç, kas, yakışıklılık 10 numara:eyv

her malın alıcısı ayrıdır, bu fiyat onlara çok gelmez:)

sarı detay hoşuma gitmedi:berbat
 
Üst