Aracımın motoru bozuldu yardım

sonercete

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
128
Tepki puanı
0
Puanları
0
Merhaba benım koleos aracım var daha önceden motoru bozulmuştu ve garantiden tamırı yapılmıştı dun ne yazıkkı tekrar motordan tık tık tık ses gelmeye başladı ve kendısını kılıtledi motorun heryerı yag oldu yanı artık çalışmaz hale geldı servisteki arkadaşlar motorun gıttıgını soyledırler çatlamamı olmuş tam anlamadım yenı motorda 21 bın gıbı bır ucret çıkardılar suanda cok kotu durumdayım yetkılı servıse daha önceden garantiden yapıldığını soyledım tekrar sorun yaratığını ve garantiye sokmanız gerekiyor dedım ama yarın fransayla goruscekler olumsuz geçerse ne yapacağım bılemıyorum sizce garantiye girermi suanda aracın garantısı yok ne yazıkkı...
 

excoupe

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
1,183
Tepki puanı
24
Puanları
0
21 bin e yeni araba alınır :( parça garantisi herhalde 1 yıldı. geçen yaptırdığınızın üzerinden geçen süre önemli
 

Htmakina

Hakkı TAM, ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
9,332
Tepki puanı
527
Puanları
0
Yaş
58
Geçmiş olsun. Umarım Fransa'dan uygun bir yanıt alır ve tüm masraflardan kurtulursunuz.
 

*Renault9

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
8,212
Tepki puanı
225
Puanları
0
Yaş
34
Geçmiş olsun inşAllah garanti öder.
 

sonercete

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
128
Tepki puanı
0
Puanları
0
garanti ne yazıkkı odemıyecegını soyledı tuketıcı haklarına vermeyı dusunuyorum ama o ara arabam ne olacak :(
 

pinusnigra01

İbrahim DUYULER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
250
Tepki puanı
2
Puanları
0
tam olarak motorun kitleme sebebi ne öğrenmek gerekiyor...
aracın aynı modelli ikici el fiyatı nedir... aracın fiyatı düşükse perte çıkartmaktan başka çare yok...
hakkınızı sonuna kadar arayın bence.. az para değil çünki...
 

sonercete

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
128
Tepki puanı
0
Puanları
0
Renault musterı memnunıyetı ıcın %90 gıbı yüksek bır oranı kendısı karşılamaya karar vermıstır yardımcı olan tum Renault ekıbıne teşekkür ederim....
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,514
Tepki puanı
1,671
Puanları
113
Yaş
55
Müşterisine her zaman destek olan bir firma ile çalışmak gurur verici,MAİS'in bu konuda elinden geleni yaptığı aşikar,geçmiş olsun kardeşim...:eyv
 

pinusnigra01

İbrahim DUYULER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
250
Tepki puanı
2
Puanları
0
Renault musterı memnunıyetı ıcın %90 gıbı yüksek bır oranı kendısı karşılamaya karar vermıstır yardımcı olan tum Renault ekıbıne teşekkür ederim....

kısaca 2100 e yaptırıcaksın...
ne olduda fikir deiştirdiler... hani garantiden yaptırmayacaklardı ?
 
Üst