Arka Sis ile Parkların yerini değiştirmek

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
643898_4092604591235_1449404405_n.jpg
Evet güzel bir ütü ile başlıyoruz .

Şuanda stoplara gelen tesisat kablosunun fotoğrafı yok ama genede sorayım .

Ben parkları yaktığımda ve frene bastğımda geri sis lambasının yerleri çalışsın istiyorum .
Yani Arka Sis ile Fren / park yerlerini değiştimek istiyorum .

Bunu şöyle yapabilirmiyim ;
Stopların duy hatlarını takip ederek , Park ve Frenlerin soketini arka sis ile değiştireyim mi ?
 

AlperB.

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
420
Tepki puanı
1
Puanları
0
yapılabilir ancak sis bölmesinin yansıtıcı aynaları direk karşıya göz alıcak nitelikte sen firene bastığında yada parklarını yaktıgında yanısıma arkadan geleni rahatsız edici olabilir başka bir sakıncası olmaz kolay gelsin
 

URAGAN

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
1,105
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
39
güzel fikir ancak arkadan gelenin gözlerini alabilir ve ayrıca şu anki stopların ampülleri çifl flamanlı olması lazım sürekli parklar yanar frene basınca ışık güçlenir durumu.dolayısıyla ampüllerinde değişmesi lazım.dediğim gibi olur ancak arkadan gelenin oldukça fazla gözünü alabilir.bir kadir o arkadaki nazarlık neci :D
 

babyolog

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Olabilir Kadir araya direnç koyarsan daha iyi olur denildiği gibi göz alır yoksa baya hemde
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Göz alırsa uğraşamam o zaman arka sisleri çiftlerim :D

Bakıyorum bazı faz2 megane ların sadece alt , bazılarının sadece üst yanıyor .
Sanırım 2008 den sonra değişti bu durum .
Hoş da duruyor arka sis yeri ince ve uzun olduğu için geriden güzel görünüyor .

Direnç bağlarmıyım onunlada uğraşmam bir sürü kalabalık olacak stopun arkasında . Şimdilik böyle dursun .
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
güzel fikir ancak arkadan gelenin gözlerini alabilir ve ayrıca şu anki stopların ampülleri çifl flamanlı olması lazım sürekli parklar yanar frene basınca ışık güçlenir durumu.dolayısıyla ampüllerinde değişmesi lazım.dediğim gibi olur ancak arkadan gelenin oldukça fazla gözünü alabilir.bir kadir o arkadaki nazarlık neci :D

Nazarlık nazar değmesin arkadan bakanların gözünü almasın diye :aytuğ
fotoğraf eski abi bu arada arkası daha iyi şimdi :D Sol stopu yıkadım yeni gibi oldu :)
Yaz gelsin komple elden geçecekler :)
 

Emre Fırat

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
453
Tepki puanı
17
Puanları
0
Yaş
32
Konuyu tam anlamadım Kadir . Yani sisler frene basıncamı yansın yoksa sislerde aynı park gibi park ve fren şeklinde iki devresimi olsun istiyorsun :)

Sisler frene basınca yansın dersen , Test için bi kontrol kalemi yap kendine kabloların yerini tespit etmek için . Sis farına giden kabloyu bulmak için , lambanın bi ucunu soketteki siyaha değdir arka sisleri açıp bak . Işık yanan kablo arka sisler olucak . Bu kabloyu ortadan kesiyosun , ön taraftan doğru gelen kısmı izole etmen lazım kullanmıycaksın onu stopta kalan kısmını ise fren kablosunu tespit ediceksin aynı şekilde ona bağlıycaksın . böylece frene basınca arka sislerinde yanar :)

Sis farıda aynı park ve fren devresi olsun dersen çift flamensli duy almalısın 2 adette yine çift flamensli ampül . Duyu değiştiriceksin sonrasında ise 5w olan kabloyu parkları tespit edip bağlıycaksın , 21w olan kabloyu ise fren kablosuna paralel bağlıycaksın . parkları açınca sislerde park şeklinde , frene basınca 21w olarak 4 adet lamba yanıcak stoplarında toplam :)

Başka fikri olanlarda yardımcı olabilirler belki başka yöntem bilen çıkar :) Ama işte parktan sise kablo çekip yok dirençle akım düşüreyim taş direnç kullanırım felan pek dayanıklı olmaz dirençler patlar kısa sürede . Amerikan park modülü devresi alıp kullana bilirsiin heh :)
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Konuyu tam anlamadım Kadir . Yani sisler frene basıncamı yansın yoksa sislerde aynı park gibi park ve fren şeklinde iki devresimi olsun istiyorsun :)

Sisler frene basınca yansın dersen , Test için bi kontrol kalemi yap kendine kabloların yerini tespit etmek için . Sis farına giden kabloyu bulmak için , lambanın bi ucunu soketteki siyaha değdir arka sisleri açıp bak . Işık yanan kablo arka sisler olucak . Bu kabloyu ortadan kesiyosun , ön taraftan doğru gelen kısmı izole etmen lazım kullanmıycaksın onu stopta kalan kısmını ise fren kablosunu tespit ediceksin aynı şekilde ona bağlıycaksın . böylece frene basınca arka sislerinde yanar :)

Sis farıda aynı park ve fren devresi olsun dersen çift flamensli duy almalısın 2 adette yine çift flamensli ampül . Duyu değiştiriceksin sonrasında ise 5w olan kabloyu parkları tespit edip bağlıycaksın , 21w olan kabloyu ise fren kablosuna paralel bağlıycaksın . parkları açınca sislerde park şeklinde , frene basınca 21w olarak 4 adet lamba yanıcak stoplarında toplam :)

Başka fikri olanlarda yardımcı olabilirler belki başka yöntem bilen çıkar :) Ama işte parktan sise kablo çekip yok dirençle akım düşüreyim taş direnç kullanırım felan pek dayanıklı olmaz dirençler patlar kısa sürede . Amerikan park modülü devresi alıp kullana bilirsiin heh :)

Ben şöyle anlatayım .

Şimdi parklar ve fren in sadece aşşağıda yanmasını istiyorum :)

Sisler de yukarıda yansın .

4 yer bir den çalışmasın aynı orjinal gibi , sadece parklar altta üstte sisler olsun :)
Yanlız yansıma yapar mı o var :)
 
Üst