Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

Evren81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
259
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Geçen ay şehiriçinde dur kalk trafiğinde acemi bir bayan şoför arkadan hafifçe çarptı.

Olay resimleri;
48672f63832d005f78e5ea8074e0d55e.jpg1392728330d19819b439e94064413dc6.jpg

Hasar durumu;

0f2f0b737ca0105d8272e65823fc591c.jpgdcdd2b8e595988eb7f2860bd04d6b282.jpg

Bu hasar sonucunda aracım daha 15.000km ve servis bakımlı olduğundan yetkili serviste bakımı yapılsın diye Düzce'deki Renault kapandığı için 50km uzaklıktaki Bolu Renault servisi Ünsal'a götürdüm aracımı. Buraya kadar her şey normal.

Hasar sonucunda değişen parça olmayacak, tampon ve bagaj onarılıp boyanacak denildi. Aracı 28 şubatta servise teslim ettim. 1 martta eksper gördü aracı. Tamir bitip aracı aldığımda tarih 18 mart oldu. Tam 18 gün sürdü tamir işlemi. Yapılan işlem sadece düzeltilip boyanması. Araç kameramdan serviste olan bitene baktım. Araç 10 gün boyunca yatmış ve hiçbir işlem yapılmamış. Hadi geç olsun da düzgün olsun dedim sabrettim. Bu arada kaskodan ikame araç aldım 10 günlük. Renault Symbol 1.0 benzinli araç verdiler, alışana kadar 1 hafta geçti zaten. Diğer 8 gün araçsız kaldım. Sağdan soldan işyerinden koca master gibi araç aldım kullandım.

Aracı teslim aldım, akşam karanlıkta şans eseri telefonun flaşı açıkken boyada bir gariplik farkettim. İlk farkettiğim boya kusuru bu oldu.
01b1fc44a36cc2d0d35b63c63afb4418.jpg
Biri parmakla boyanın fazlasını silmiş gibi.

Sonrası detaylı bakınca iplik söküğü gibi geldi kusurlar. Boya fazla gelmiş akmış, dalgalı bir yüzey oluşturmuş. Her yerde pütürlü yapılar var, boya buralardan patlayacak ve soyulmaya başlayacak.
315db20c9563b928ed4950e44c452e7f.jpga744a125d33d54117f1018b70ab72b09.jpgbebb8e0acf014315e4d5fa378526d2f0.jpgf3d5810b8eb23f26ab7bb464dabdc0b8.jpg11ddd2dddb053790b4748a7be1d51419.jpg47ded61ebb381634c93c230bfbdc3da1.jpg885dd015846f6db19c791e26e4c759bd.jpgd431ab3c08d497776084a19143c74bfa.jpge4c89889ab03dff453ef644bf6c90aaf.jpgf20732dda03839893f6d82a21d064727.jpg3fdf1fc65faaff6c6d83083f6cb4fbee.jpge7355b83f2eb20067a2862f77eb225c2.jpg
Basit bir kazadan dolayı 18 gün araçsız kalıyorum. İşlem sonucunda yapılan işlem bu. Her yeri hatalı kusurlu. O kabarcıkların olduğu yerler zamanla basınçlı su ile patates gibi soyulacak.

Durumu Renault Tükiye'ye bildirdim. Böyle olacağını bilseydim serviste değil dışarıda özelde yaptırırdım dedim. Renault markasından soğudum dedim. 18 günde yapılan işlem bu dedim. Bu olayı sizin de takip etmenizi ve bir an önce düzgün bir şekilde çözülmesini istiyorum dedim. Bugün servisten ikame araç gönderip aracımı alacaklar ve tekrar boyayacaklar. Bakalım o kaç gün sürecek ve sonuç nasıl olacak.

Tamir işleminde bagaj kilidi değişti, krom bagaj çıtası, dci yazısı değişti, tampon onarıldı boyandı, bagaj kapağı düzeltilip boyandı. İşlem faturası 2912 TL
8e000f95d036e29b8472deffe8065377.jpg

Tamir işlemi bitince de aracı gerçekten satmayı düşünüyorum. Bir daha Renault alır mıyım bilmiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • 48672f63832d005f78e5ea8074e0d55e.jpg
    48672f63832d005f78e5ea8074e0d55e.jpg
    121 KB · Görüntüleme: 0
  • 0f2f0b737ca0105d8272e65823fc591c.jpg
    0f2f0b737ca0105d8272e65823fc591c.jpg
    55 KB · Görüntüleme: 0
  • 315db20c9563b928ed4950e44c452e7f.jpg
    315db20c9563b928ed4950e44c452e7f.jpg
    20.8 KB · Görüntüleme: 0
  • a744a125d33d54117f1018b70ab72b09.jpg
    a744a125d33d54117f1018b70ab72b09.jpg
    56.3 KB · Görüntüleme: 0
  • bebb8e0acf014315e4d5fa378526d2f0.jpg
    bebb8e0acf014315e4d5fa378526d2f0.jpg
    57 KB · Görüntüleme: 0
  • f3d5810b8eb23f26ab7bb464dabdc0b8.jpg
    f3d5810b8eb23f26ab7bb464dabdc0b8.jpg
    58.4 KB · Görüntüleme: 0
  • 11ddd2dddb053790b4748a7be1d51419.jpg
    11ddd2dddb053790b4748a7be1d51419.jpg
    63.9 KB · Görüntüleme: 0
  • 47ded61ebb381634c93c230bfbdc3da1.jpg
    47ded61ebb381634c93c230bfbdc3da1.jpg
    101.3 KB · Görüntüleme: 0
  • 885dd015846f6db19c791e26e4c759bd.jpg
    885dd015846f6db19c791e26e4c759bd.jpg
    69.6 KB · Görüntüleme: 0
  • d431ab3c08d497776084a19143c74bfa.jpg
    d431ab3c08d497776084a19143c74bfa.jpg
    65.3 KB · Görüntüleme: 0
  • e4c89889ab03dff453ef644bf6c90aaf.jpg
    e4c89889ab03dff453ef644bf6c90aaf.jpg
    89.3 KB · Görüntüleme: 0
  • f20732dda03839893f6d82a21d064727.jpg
    f20732dda03839893f6d82a21d064727.jpg
    77.6 KB · Görüntüleme: 0
  • 3fdf1fc65faaff6c6d83083f6cb4fbee.jpg
    3fdf1fc65faaff6c6d83083f6cb4fbee.jpg
    89 KB · Görüntüleme: 0

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Oncelikle gecmis olsun elbetteki kabul edilebilir bir durum değil basiniza gelenler. Fakat bir servis yuzunden markadan sogumak veya kotu fikre kapilmak yanlis bence. Bu tip islemler de elbette deneme yanilma yolu ile hangisi iyidir tespiti yapmak zor nihayetinde boya islemi bu. Umarim en kisa zamanda layiliyla gerektigi gibi cozule kavusur isleminiz. Sonucu bizimle de paylasirsaniz sevinirim. İyi forumlar dilerim.


“Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayın”

İnstagram: @flu_e_nce
Twitter : @tanseler
İmessage : tanseler@me.com
 

cennker82

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
96
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Servislerde denetim diye birşey yok sorun bu..Para almaya geldimi üst segment işçilik yapmaya geldimi alt sınıf..3 bin tl para alacaksın ve hiç utanmadan aracı bu şekilde teslim edeceksin..İnsanlarda Allah korkusu kalmamış abi..İnsan şu aracı şu şekilde teslim etmeye utanır haya eder ya..Bunları denetleyen biri yok mu?Kimse ya bizim bu personel ne iş yapıyor nasıl yapıyor diye denetlemiyor mu?

Her servis boyle degil tabii ama emin olun genelde servisler böyle..Allah kolaylık versin paranla rezil olmak işte tamda bu..
 

Storming0

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
129
Tepki puanı
0
Puanları
0
İyi hafta oldu küçük bir kaza yaptım. Eksper bir haftada karara bağladı. Araç bu sürede yattı. Ticari taksi bana vurdu. Yol onun olduğu için kusurlu çıktım. Burayı geçiyorum şuan araç parça bekliyor. Cuma gününe teslim alacağım inşallah. Kaza bela işleri çok sıkıntılı geçiyor. En küçüğü de olsa büyüğü de olsa. Cana geleceğine mala gelmesi her zaman iyidir. Geçmiş olsun. Geçen süre normal geldi bana işçiliğin kötü olmasına diyecek yok ayıptır.
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
1
Puanları
0
Öncelikle geçmiş olsun maalesef işin ilk 10 günü prosedüre takılmış geriye kalan kısımda düzeltme macun astar boya vernik derken bir müddet zaman geçiyor burada sizi bir süre sonra ( 1 hafta kadar ) çağırıp gerekli zımpara polisaj işlemleri için aracınızı servise almalılardı . Servis şefi aracı check-up yapıp teslim etmeli ama maalesef burada da sorun var . Bence sorun marka dan çok servis sorunu . Bu tarz servis şikayetleri birçok firmada var internetten kontrol edebilirsiniz
 

Evren81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
259
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Bu akşam bana ikame araç getirip benim aracı aldıracaklardı Düzce'de oturan bir ustalarına ama ne arayan var ne soran bu saate kadar. Yarın hem servisle hem de Renault Türkiye ile tekrar görüşeceğim.
Lanet olsun böyle servise.
 

serdar75

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
59
Tepki puanı
0
Puanları
0
Öncelikle çok geçmiş olsun,Allah daha beterinden saklasın inşallah.

Servisler,özellikle renault gerçekten çok aşırı kötü vaziyette.

Bir kere serviste aracımı yaptırma hatasında bulundum orjinal olsun diye.Symbol aracımın arka kaputuna vurmuşlardı.15 gün sonrasına randevu verdiler,ufak bir vuruktu düzelirdi ama değişim dediler.kaput değişimi ve boyası 3 hafta sürdü,toplam 5 hafta...(mais Bursa)Yapılan işçilik ve boyada berbattı,şikayet ettim ama nafile,sonradan gittim özelde düzelttirdim..

Servisten bir parça istedim,fabrikada var getirtiriz dediler 3 haftada geldi.(ben Bursa'da oturuyorum,fabrikada bursa'da ve Mais servis ile fabrika arası 4 km):sinirli

Clio 4 aracımda arka kapı ve çamurluğa sürttüler.Servise götürdüm kapı ve çamurluk komple değişecek,düzelmez,3 hafta sürer 8000 tl hasar kaydı çıkar dediler.(Mais Bursa)
Kaskodan özelde yaptırdım.düzeltip boyadılar,5 gün sürdü,1100 tl hasar kaydı oldu..

Clio 4 rüzgar sesi defalarca gidilmesine rağmen çözülmedi,Arka amortisör seside çözülemedi(mais Bursa) özelde çözüldü..

Mais Bursa diye özellikle belirtiyorum.Çünkü burası Renault fabrikasının ve yönetiminin dibinde ve en güzel servisin bu olması gerekiyor.Her türlü destekte alabiliyorlar.Ama burası bile berbat ise diğer servisler ne durumdadır Allah bilir..

NOT:yeni aldığım Egea aracım için Fiat servisinden,aldığım versiyonda olmayan kapı altı fitilini istedim.Alıp kendim takacaktım.
Elimizde yok fabrikadan isteyelim dediler.Nasılsa gelmesi 15-20 gün sürer deyip numaramı verdim umutsuzca..
3 saat sonra servisten aradılar istediğiniz parça fabrikadan geldi gelip alabilirsiniz diye.
Almaya gidince de ücretini öderken baktım kendileri taktılar.Takma parası falanda almadılar..:eyv:eyv
 
Son düzenleme:

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,146
Tepki puanı
70
Puanları
48
Geçmiş olsun.Allah beterinden korusun.
 

Evren81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
259
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
22:15'te arandım. Sabah ikame aracı getirip benim aracı alacaklar. İnşallah bu sefer düzgün yapılır işlem. Kaç gün sürecek bakalım.
 
Son düzenleme:

Evren81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
259
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Bu sabah kiralık araç ile geldi bir eleman ve benim aracı aldı. Bana getirdikleri araç sandero stepway easy-R dizel otomatik. (Otomatiği çok kötü her vites değişiminde kanı çekiliyor gibi)
Tamir süreci ve sonuç nasıl olacak bakalım.
 
Son düzenleme:
Üst