babyolog

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Şimdi aracın fotolarını koyunca gördüm aracınız karbüratörlü.Bunu yapması çok ama çok doğal.Aynı motorlu araç bende var uzun süre çalışmazsa yapar normaldir, lakin arada bir benzine alıp bi kaç km gidip park etmenizi ve bütün gece benzinde bırakıp sabah benzinde çalıştırıp sonra gaza almanızı öneririm en sağlıklı şekil budur.Araç 2de pati çektiğine göre gücünde fazla düşüş yok demek ki benim Europada 2ye sert atınca hafiften bi cıyıklıyor
 

cehennemli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
384
Tepki puanı
0
Puanları
0
araba hem lpg.li hemde karb. dimi?
bende de var aynı sorun ve hemen hemen bütün r19.larda var. daha doğrusu çift boğaz karb.a sahip bütün renolarda var. ikinci boğaz açılırken tekletiyor, ya araba 2.boğazı açamıyor :S sonra birden açınca araç boğulur yada bilmiyorum :S ama en güzel çözümü karb temizliği... diyaframlar vs değişmeli.. bende temizletecem ama adam 100 lira en az dedi... açmadan bilemeyiz ama tahminen 100 den aşağı olmaz, diyaframlar sertleşmiştir artık kurumuştur şu şu şu değişmelidir diye saymıştı bi dünya bişi :S
 

cehennemli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
384
Tepki puanı
0
Puanları
0
Şimdi aracın fotolarını koyunca gördüm aracınız karbüratörlü.Bunu yapması çok ama çok doğal.Aynı motorlu araç bende var uzun süre çalışmazsa yapar normaldir, lakin arada bir benzine alıp bi kaç km gidip park etmenizi ve bütün gece benzinde bırakıp sabah benzinde çalıştırıp sonra gaza almanızı öneririm en sağlıklı şekil budur.Araç 2de pati çektiğine göre gücünde fazla düşüş yok demek ki benim Europada 2ye sert atınca hafiften bi cıyıklıyor

bnmki benzinde şaha kalkıyor da, lpg.de gitmiyor vicdansız, tapa gaz 2.viteste 60-70 yapıo şerefsiz... dövcem en sonunda arabayı :D
 

cehennemli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
384
Tepki puanı
0
Puanları
0

LPG'dede benzindede 90 görüyorum sorun yok 12 3

ya lpg.de şaha kalkığında da 300-400 binlira yakıyor... bi türlü hem ekonomik yakacak hemde iyi kaçacak bir ayar çektiremedim araca, kendimde bulamadım daha o ayarı :S var bi püf noktası ama... dur bakalım belki bir gün bulurum...

bi de hava girişini açıyorum olmuyo kapıyorum olmuyo :S tam ideal yakıt düzenini buluyorum hem şahlanıyor hem az yakıyor ama bu seferde soğukta tekliyor... en az 5 km çin işkencesi yapıyor... sonra ısınıyor ama gideceğim yere varıyorum :S
 

ApSUVai

B A Ş K A N,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
17,869
Tepki puanı
188
Puanları
0
Yaş
46
Cehennemli geldin arabanın hayatını Cehenneme cevirdin hemen :D
 

babyolog

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
ya lpg.de şaha kalkığında da 300-400 binlira yakıyor... bi türlü hem ekonomik yakacak hemde iyi kaçacak bir ayar çektiremedim araca, kendimde bulamadım daha o ayarı :S var bi püf noktası ama... dur bakalım belki bir gün bulurum...

bi de hava girişini açıyorum olmuyo kapıyorum olmuyo :S tam ideal yakıt düzenini buluyorum hem şahlanıyor hem az yakıyor ama bu seferde soğukta tekliyor... en az 5 km çin işkencesi yapıyor... sonra ısınıyor ama gideceğim yere varıyorum :S
O işkenceyi banada yapıyor şerefsiz araba :D
Azcık fazla yakıyor şuan ama hiçbir sorunu yok.Rolantiyi kendim ayarladım motor soğukken jiklesiz 700 sıcakken 1000de çalışıyor jikle derdinden kurtuldum.Subap ayarından sonra hava girişindeki bantı açtırcam ve soğuk hava alması için elimden geleni yapıcam üst devirlerde araç boğuluyor çünkü.2 hafta önce giriş kapalı olmasına rağmen açılacağı için alüminyum bantla hava borusuna yalıtım yaptım bant açıldıktan sonra daha çok hava alan bi yere yerleştirip CAI tarzında bişey yapıcam.Ama ne kadar verimli olur orasıda var, deneyip göreceğim.
 

GokhanRS

Gökhan GÜMÜŞ ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
766
Tepki puanı
1
Puanları
0
lpg li her araç yılda en az 1 kere enjektör temizletmeli. başka bir sorun yoksa genelde enjektörde bu sorunu yapar.
 
Üst